نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

با بروزرسانی آینده Pokemon Go گرفتن پوکمون های کمیاب آسان تر می‌شود

به‌زودی قابلیتی به بازی Pokemon Go اضافه می‌شود که با شرایطی گرفتن پوکمون‌ها را برای بازیکنان آسان‌تر می‌کند.

استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی پوکمون گو، می‌خواهد با انتشار یک آپدیت برای این بازی، در شکار کردن پوکمون‌ها تغییراتی ایجاد کند. به‌گفته‌ی دست‌اندرکاران این استودیو، به‌زودی قابلیتی به بازی اضافه می‌شود که به بازیکن امکان می‌دهد تا پس از جمع‌آوری یک نوع پوکمون به تعداد لازم، پوکمون‌های بعدی از آن نوع را آسان‌تر به دست بیاورد.

مدال ها در بازی پوکمون گو (Pokemon Go)

نیانتیک در این‌باره نوشته است:

ما سرگرم اضافه کردن قابلیت جدیدی هستیم؛ [به این صورت که] بازیکن با جمع‌آوری انواع مشخصی از پوکمون‌ها (شامل Kindler ،Gardener ،Psychic و …) مدال به دست می‌آورد و در هنگام گرفتن [این موجودات] از امتیاز ویژه‌ای برخوردار می‌شود. این امتیازها شانس بازیکن را برای شکار کردن پوکمون‌های مرتبط [به مدال] افزایش می‌دهند. برای مثال، شما با دریافت مدال Kindler در رده‌ی بالاتری قرار می‌گیرید و برای گرفتن پوکمون‌های آتشین، مانند Charmander ،Vulpix و Ponyta از شرایط بهتری برخوردار می‌شوید.

مربیان می‌توانند با شکار کردن تعداد زیادی از یک نوع پوکمون، به رده‌ی بالاتری دست پیدا کنند. اگر یک پوکمون چندین نوع داشته باشد، امتیازی که از آن برخوردار می‌شوید برابر میانگین امتیازهای موجود برای [گرفتن] هریک از آن‌ها خواهد بود. برای مثال، Pidgey دارای دو نوع معمولی و پرنده است و در اینجا امتیاز شما برابر با میانگین امتیازهای دو نوع معمولی و پرنده‌ی [این پوکمون] خواهد بود.

استودیو نیانتیک ضمناً خاطرنشان کرده که بازیکنان با استفاده از این قابلیت می‌توانند «شانس‌شان را برای گرفتن پوکمون‌های کمیاب» افزایش دهند. البته هنوز مشخص نیست که قابلیت فوق دقیقاً چه زمانی به پوکمون گو اضافه خواهد شد.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده