نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

مسابقات Dota 2 Major این بار در شهر بوستون برگزار می‌شود

مسابقات Major Championships بازی Dota 2 این‌بار در بوستون آمریکا برگزار می‌شود؛ آن‌هم حدود دو ماه دیگر.

شهر بوستون دو ماه دیگر میزبان مسابقات Major بازی Dota 2 خواهد بود. این رویداد ۳ میلیون دلاری که توسط PGL تدارک دیده شده، دارای یک مرحله‌ی گروهی است که در روزهای سوم و چهارم دسامبر (۱۳ و ۱۴ آذرماه) برگزار می‌شود. بخش اصلی رقابت‌ها هم از ۷ دسامبر (۱۷ آذر) آغاز می‌شود و در ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) به پایان می‌رسد. این بخش از رویداد در سالن تئاتر وانگ (Wang Theatre) برگزار خواهد شد که تنها گنجایش ۳۵۰۰ نفر را دارد. با این حساب، مسابقات Major بوستون از لحاظ تعداد حاضرین، پایین‌ترین جایگاه را در میان دوره‌های مختلف این رقابت‌ها از آن خود می‌کند. با این حال، محل برگزاری رویداد شباهت‌هایی به سالن کنسرت Benaroya Hal شهر سیاتل دارد که دوره‌های دوم و سوم مسابقات The International را میزبانی کرده است.

مرحله‌ی گروهی مسابقات Major میزبان ۱۶ تیم برتر دوتا 2 از سراسر دنیا خواهد بود که شانس‌شان را برای حضور در مرحله‌ی حذفی امتحان می‌کنند. در این دوره از Major، رویارویی‌های مرحله‌ی حذفی در قالب سه بازی تک‌حذفی برگزار می‌شوند و سپس رقابت نهایی طی پنج بازی به نتیجه می‌رسد. در دوره‌های پیشین مسابقات، مرحله‌ی دوم به شکل دوحذفی پیش می‌رفت و تیم‌های بازنده همچنان می‌توانستند شانس‌شان را برای راهیابی به مسابقه‌ی نهایی محک بزنند.

مرحله‌ی مقدماتی آزاد Major بوستون از ۲۳ تا ۲۶ اکتبر (۲ تا ۵ آبان) برگزار می‌شود و از ۲۷ تا ۳۰ اکتبر (۶ تا ۹ آبان) هم نظاره‌گر ادامه یافتن آن در قالب مرحله‌ی مقدماتی منطقه‌ای (Regional qualifier) خواهیم بود.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده