نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

تیزر و اطلاعات جدیدی از بازی The Bard's Tale 4 منتشر شد

استودیو اینگزایل اخیرا تیزر و اطلاعاتی از بازی The Bard's Tale 4 منتشر کرده است.

اینگزایل (InXile) چند روز پیش بازی Wasteland 3 را معرفی کرد و حال اطلاعات و تیزری از دیگر بازی در دست ساخت خود یعنی The Bard's Tale 4 منتشر کرده است. این بازی سال گذشته برای کسب بودجه وارد کیک‌استارتر شد و توانست به راحتی بودجه ۱/۲۵ میلیون دلاری موردنیاز خود را جمع‌آوری کند. The Bard's Tale 4 دنباله سه‌گانه مشهور The Bard's Tale است که اولین نسخه آن در سال ۱۹۸۵ عرضه شد، این بازی نقش‌آفرینی خیلی زود توانست به محبوبیت عالی دست پیدا کند.

برایان فارگو، رییس استودیو اینگزایل، پیش از این مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر داشته و اعلام کرده است که The Bard's Tale 4 به ریشه‌های این سری بازخواهد گشت و یک تجربه ناب نقش‌آفرینی خواهد بود که در آن می‌توانید وارد سیاه‌چاله‌های مختلفی شده و برای از بین بردن دشمنان و کسب لوت تلاش کنید. در ادامه می‌توانید تیزر جدید بازی را تماشا کنید:

|

با اینکه استودیو اینگزایل برای ساخت بازی Wasteland 3 از جدید‌ترین نسخه موتور یونیتی بهره خواهد برد، برای ساخت The Bard's Tale 4 از موتور مشهور Unreal Engine 4 استفاده می‌کند. به‌علاوه برای خلق محیط‌های این بازی، از مکان‌های واقعی استفاده شده و سازندگان طی سفری که به کشور اسکاتلند داشته‌اند، از مکان‌های مختلف و سبک معماری این کشور عکس گرفته و از آن‌ها در ساخت بازی استفاده خواهند کرد.

InXile همچنین توضیحاتی در مورد داستان و روند بازی نیز ارائه کرده که به شرح زیر است:

The Bard's Tale 4 یادآور حس و حال بازی‌های کلاسیک سبک نقش‌آفرینی خواهد بود. در این بازی شاهد مبارزات نوبتی خواهید بود و قادر هستید گروه شخصیت‌های خودتان را به دلخواه کنترل و شخصی‌سازی کنید. به‌علاوه می‌توانید از دید اول‌شخص وارد سیاه‌چاله‌ها و محیط‌های بزرگ شده و آن‌ها را اکتشاف یا پازل‌های مختلفی را حل کنید. The Bard's Tale 4 یک دنباله واقعی برای سه‌گانه The Bard's Tale است و بودجه ساخت آن توسط هزاران نفر از طرفداران این مجموعه جمع‌آوری شده است؛ طرفدارانی که کمک کردند تا بتوانیم این بازی را بسازیم و داستان جدیدی در شهر Skara Brae روایت کنیم.

استودیو اینگزایل این روز‌ها دوران بسیار شلوغی دارد. تعدادی از اعضای این استودیو که در حال ساخت Torment: Tides of Numenera بودند، با رسیدن این بازی به مراحل پایانی ساخت سراغ توسعه Wasteland 3 خواهند رفت و بازی The Bard's Tale 4 هم در استودیو ستلایت که در منطقه نیو اورلینز قرار دارد، روند ساخت خود را سپری می‌کند.

The Bard's Tale 4 در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی ویندوز، لینوکس و مک عرضه خواهد شد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده