// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

ویدیوی عرضه بازی Call of Duty 4: Modern Warfare منتشر شد

اکتیویژن رسما ویدیوی هنگام عرضه بازی Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered را منتشر کرد.

اکتیویژن رسما ویدیوی هنگام عرضه Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered را منتشر کرد. در این ویدیو تصاویر آشنایی از کاپیتان پرایس را مشاهده می‌کنیم. 

طبق اعلام اکتیویژن ریمستر بازی Call of Duty 4: Modern Warfare تنها به عنوان بخشی از بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر خواهد شد و به صورت جداگانه به فروش نمی‌رسد. این بازی در کنار ارتقاء گرافیکی بخش داستانی، شامل حالت آنلاین نیز می‌شود. در نتیجه طرفداران می‌توانند مانند گذشته به تجربه تمام ۱۶ نقشه‌ی حالت آنلاین بپردازند. البته اکتیویژن تاکید کرده است که در هنگام انتشار نسخه ریمستر تنها ۱۰ نقشه در دسترس قرار خواهد داشت و ۶ نقشه باقی‌مانده در ماه دسامبر منتشر می‌شوند. اکتیویژن اخیرا نیز یک ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای را از این ریمستر مورد انتظار پخش کرده بود.

با توجه به انتشار دیجیتالی این بازی، علاقمندان باید یکی از سه نسخه لگاسی، دیجیتال دیلوکس و لگاسی پرو را برای بازی Infinite Warfare به ترتیب با قیمت ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ دلار خریداری کنند.

Call of Duty: Infinite Warfare و Call of Duty: Modern Warfare Remastered در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان‌ماه) برای هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده