نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

هر ۱۶ نقشه Call of Duty: Modern Warfare در نسخه ریمستر وجود خواهند داشت

در حالی که پیش از این اعلام شده بود نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare فقط شامل ۱۰ نقشه بخش چند‌نفره خواهد بود، امروز اکتیویژن اعلام کرد که هر ۱۶ نقشه نسخه اصلی در این نسخه وجود دارند.

امسال و همزمان با عرضه Call of Duty: Infinite Warfare، نسخه ریمستر Call of Duty 4: Modern Warfare هم عرضه خواهد شد که البته فقط برای خریداران نسخه ۸۰ دلاری و گران‌تر بازی جدید در دسترس خواهد بود. نسخه اصلی این بازی که در سال ۲۰۰۷ عرضه شده بود، یکی از بهترین بخش‌های چندنفره را در بین بازی‌های شوتر اول‌شخص نظامی داشت و به همین دلیل هم افراد زیادی منتظر هستند تا دوباره در نقشه‌های این بازی به نبرد دیگر گیمر‌ها بروند.

اکتیویژن پیش از این اعلام کرده بود که ۱۰ مورد از ۱۶ نقشه بخش چند‌‌نفره نسخه اصلی در نسخه ریمستر وجود خواهند داشت؛ با این حال این کمپانی امروز اعلام کرد که تصمیم‌اش عوض شده و هر ۱۶ نقشه بازی را در نسخه ریمستر قرار خواهد داد. البته به این حالت که ۱۰ مورد از نقشه‌ها در زمان عرضه بازی در دسترس خواهند بود و ۶ نقشه دیگر در ماه دسامبر به بازی اضافه می‌شوند.

نسخه ریمستر Modern Warfare و Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده