// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تخفیف ۵۰ درصدی بازی Black Ops 3 برروی رایانه‌ های شخصی

فروشگاه استیم برای مدت محدودی بازی Call of Duty: Black Ops III را با تخفیف ۵۰ درصدی به فروش می‌رساند.

اگر انجام Call of Duty: Black Ops III، بازی استودیوی تری‌آرک را از دست داده‌اید و به دنبال تجربه این بازی اول شخص تیراندازی برروی رایانه‌های شخصی هستید،‌ اکنون استیم با پیشنهادی شگفت‌انگیز به سراغ علاقمندان Call of Duty رفته است.

این فروشگاه دیجیتالی، اکنون بازی را با قیمت ۳۰ دلار،‌ تقریبا نصف قیمت، برای فروش در دسترس قرار داده است. تخفیف فوق در جریان هفته جاری و به دنبال انتشار عمومی نسخه آزمایشی ابزارهای ماد (Mod Tools) برای بازی Black Ops 3، اعمال شده است. استیم همچنین نسخه Black Ops 3 Digital Deluxe را که شامل نسخه کامل Black Ops 3 و Season Pass می‌شود، با قیمت ۷۵ دلار برای خرید ارائه می‌دهد. نسخه فوق در روزهای عادی قیمتی معادل ۱۰۰ دلار دارد. خریداران Season Pass می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ اضافه‌ای چهار بسته‌الحاقی را دانلود کنند. Salvation، آخرین بسته الحاقی این بازی احتمالا در ماه اکتبر برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. بسته الحاقی Salvation اکنون برروی پلی‌استیشن 4 به لطف توافق سونی و اکتیویژن منتشر شده است.

اگر قصد استفاده از تخفیف‌های فوق را دارید، باید تا روز دوشنبه سوم اکتبر (۱۲ مهر) نسبت به خریداری بازی از استیم اقدام کنید. Mod Tools‌ بازی Black Ops 3 در اوایل هفته جاری برای تمامی کاربران استیم منتشر شد.

Call of Duty: Infinite Warfare، تازه‌ترین ساخته استودیوی اینفینیتی وارد در ماه نوامبر امسال منتشر می‌شود، با این حال، اکتیویژن، ناشر این بازی اول‌ شخص جزئیاتی را در رابطه با احتمال انتشار Mod Tools‌ برای این بازی به اشتراک نگذاشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده