نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

انتشار پوسته ای با حال و هوای Pokemon Go برای بازی Smite

استودیوهای های‌رز، جزئیات بروزرسانی جدید بازی Smite را اعلام کرد.

Hi-Rez Studios، سازنده بازی‌ Smite، جزئیات پچ جدید این بازی را اعلام کرد. بروزرسانی 3.18 بازی، با اینکه دارای حالت‌ها و شخصیت‌های جدیدی نیست، اما تعدادی پوسته بسیار جالب دارد که یکی از آنها بسیار شبیه به لباس مربی در بازی Pokemon Go است. 

این پوسته جدید، مخصوص شخصیت ارلنگ شن است و نام Monster Trainer یا «مربی هیولا» برای آن انتخاب شده است. این پوسته، به شخصیت شما یک جلقه قرمز، یک شلوار جین و یک کلاه اضافه می‌کند که با نگاه اول بسیار شبیه به مربیان بازی پوکمون گو می‌شوند. یکی از توسعه‌دهندگان بازی، در هنگام ارائه جزئیات،‌ با طرفداران بازی شوخی کرد و اعلام کرد ایده این پوسته جدید کاملا توسط خود آنها شکل گرفته است! دیگر ویژگی‌های این شخصیت، دقیقا مانند قبل خواهد بود. 

Smite

از دیگر پوسته‌های بروزرسانی جدید بازی، می‌توان به پوسته‌های Fire Lord Ne Zha و Clockwork Knight Ao Kuang اشاره کرد. این پوسته‌ها از طریق امتیازهای اودیسه در بازی قرار گرفته‌اند.

بروزرسانی 3.18 بازی اچیومنت‌های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد کرد و همچنین بخش‌هایی از بازی را متعادل‌تر می‌کند. شخصیت‌های بازی نیز با این بروزرسانی دستخوش تغییراتی جزئی شده‌اند. با این بروزرسانی، بمب شخصیت Cupid،‌ شعاع بیشتری را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. زمان Cooldown بازی این شخصیت نیز کمتر شده است. 

Izanami، شخصیت دیگر کلاس شکارچی نیز برای دومین بار پیاپی، قدرتمندتر خواهد شد. این شخصیت که حملات خود را با یک بومرنگ انجام می‌دهد، پیش از این ۵۰ درصد ضربه هنگام رفت بومرنگ به حریف وارد می‌آورد و ۵۰ درصد هنگام برگشت که در این بروزرسانی جدید، این اعداد تغییر کرده است و در هنگام رفت بومرنگ ۷۵ درصد و در هنگام برگشت بومرنگ ۲۵ درصد صدمه به حریف وارد می‌آید. سرعت حمله‌های این شخصیت نیز کمی بیشتر شده است. 

دیگر شخصیت‌های بازی نیز دستخوش تغییرات کوچکی شده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی بازی، جزئیات کامل این این بروزرسانی را مطالعه کنید. به احتمال بسیار زیاد بروزرسانی 3.18 بازی در هفته جاری برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی عرضه خواهد شد و نسخه‌های کنسولی بازی نیز مدتی بعد این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده