// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تریلر بازی Metal Gear Survive به شدت با واکنش های منفی روبرو شده است

در راستای منتشر شدن اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی Metal Gear Survive، این تریلر با واکنش‌های منفی روبرو شده است.

مدتی پیش اولی تریلر رسمی از گیم‌پلی بازی Metal Gear Survive را مشاهده کردیم. بازی که وقایع داستانی آن پس از نسخه Ground Zeroes شروع خواهد شد. همچنین این بازی اولین نسخه در این سری است که از زامبی‌ها در آن استفاده شده و همین امر واکنش‌های مختلف کاربران و هواداران این سری را بدنبال داشته است.

در آخرین اخبار منتشر شده از این بازی، اعلام شده که ویدیو گیم‌پلی Metal Gear Survive در یوتیوب به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است. این ویدیو تا به الان توسط ۱۰۰۰ نفر پسندیده شده و حدود ۱۴ هزار نفر آن را مورد پسند قرار نداده‌اند. وقتی نگاهی به نظرات کاربران می‌اندازیم، می‌بینیم که بعضی‌ها از این ویدیو راضی بوده و خوششان آمده است ولی از سوی دیگر یک سری را می‌بینیم که به شدت از بازی انتقاد کرده و به کونامی، ناشر و سازنده Metal Gear Survive، اعتراض کرده‌اند. از طرفی بعضی از کاربران عقیده دارند که این بازی می‌بایست در خارج از نام متال‌گیر ساخته می‌شد.

اگر هنوز این ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای را مشاهده نکرده‌اید، می‌توانید آن را در زومجی تماشا کرده و نظر خود را با ما در میان بگذارید. همچنین هیدئو کوجیما، خالق سری متال‌گیر، نیز در راستای این بازی نظرات خود را بیان کرده است.

بازی Metal Gear Survive در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده