نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

اولین ویدیو از گیم پلی Metal Gear Survive در TGS 2016

کونامی اولین ویدیو از گیم‌پلی Metal Gear Survive را در نمایشگاه بازی توکیو منتشر کرد.

کمپانی کونامی چند روز پیش اعلام کرد که اولین تریلر بازی Metal Gear Survive امروز یعنی ۲۷ شهریور منتشر خواهد شد و حال این کمپانی در جریان نمایشگاه بازی‌های توکیو ۲۰۱۶ (TGS 2016) رسما ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای از بازی به نمایش گذاشته است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

همان‌طور که در ویدیو هم تماشا کردید، بازی شباهت زیادی به Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain از نظر گرافیک و جلوه‌های بصری دارد و تنها تفاوت آن این است که در Survive به شکل چندنفره و Co-op بازی را تجربه می‌کنید. همچنین همان‌طور که کونامی وعده داده بود، در بازی شاهد المان‌های مخفی‌کاری نیز هستیم و می‌توان برای مثال در لابه‌لای چمن‌ها پنهان شد یا اینکه با استفاده از بالون‌های فالتون (Fulton) از دشمنان به عنوان طعمه برای زامبی‌ها استفاده کرد.

به‌علاوه بازی یک‌سری ویژگی‌های جدید نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت سازه‌های دفاعی اشاره کرد. استفاده از سلاح‌های سرد هم نقش اساسی در بازی دارد و می‌توانید با استفاده از سلاحی مثل نیزه به دشمن حمله کنید. از دیگر ویژگی‌های Survive هم می‌توان به سیستم احیای سلامتی مشابه Metal Gear Solid 3 اشاره کرد که باید با رفتن به منو و انتخاب آیتم‌های مختلف، سلامتی خود را احیا کنید.

Metal Gear Survive در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و قیمتی کم‌تر از ۶۰ دلار خواهد داشت.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده