// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

کن لوین از بازی The Lost می گوید؛ بازی که هیچوقت عرضه نشد

در جریان مصاحبه اخیر کن لوین، خالق سری BioShock، با Rolling Stone، وی از بازیی صحبت کرده تحت نام The Lost که الهام گرفته از سری Zelda ساخته بود، ولی هیچوقت عرضه نشد. با زومجی همراه باشید.

اخیرا اخباری حول کن لوین افسانه‌ای می‌شنویم. وی در آخرین مصاحبه‌اش با Rolling Stone در مورد بازی بنام The Lost صحبت کرده که با وجود ساخته شدن‌اش هیچوقت عرضه نشد. وی اعلام کرده که با وجود اتمام کار، تیم سازنده و من اصلا از ساخت این بازی خوشحال نبودیم و عرضه آن را لغو کردیم. وی در این باره می‌گوید:

ما این بازی را برای پلی‌استیشن 2 و ایکس‌باکس در نظر گرفته بودیم، شاید الان فایل‌های مربوط به این بازی موجود باشد و ما حتی ساخت این بازی را به اتمام رساندیم، ولی هیچوقت عرضه‌اش نکردیم. حس کردیم این بازی با کیفیت‌های بازی‌های ما مغایرت داشته و به ما صدمه خواهد زد.

ما این بازی را دقیقا پس از System Shock 2 به اتمام رساندیم. داستان در مورد مادری بود که دخترش را از دست داده و قصد دارد طبق یک توافق نامه با شیطان، دختر خود را به زندگی بازگرداند. این بازی به خوبی غم‌ و اندوه از دست دادن شخصی در زندگی را به تصویر می‌کشید. در طول ساخت این بازی تاثیرات آن‌ را در زندگی خود مشاهده کردم.

همچنین کن لوین اضافه کرده که این بازی در سبک The Legend of Zelda و به صورت سوم شخص ساخته شده بود. وی در این باره می‌گوید:

زلدا یک بازی زیرکانه است. در نقطه به نقطه این بازی محتویاتی قرار دارد که من به خوبی می‌توانستم از آن‌ها برای بازی خود استفاده کنم. برای مثال شما وارد یک سیاه‌چال می‌شوید تا یک بمب را بدست بیاورید که ناگهان متوجه یک سری شکاف و روزنه بر روی دیوارهای اطراف می‌شوید. این بازی المان‌های کلیدی را در خود جای داده که شدیدا برای بازی که قصد ساختش را داشتم مناسب بود.

متاسفانه تیم سازنده و کن لوین پس از ساخت بازی به این نتیجه رسیدند که The Lost بازی نیست که مناسب عرضه شدن باشد و بجای عرضه بازی، تصمیم گرفتند این بازی را لغو کرده و هیچوقت عرضه نکنند.

علاقه‌مندان به سری بایوشاک هم اکنون می‌توانند BioShock: The Collection را بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تجربه کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده