// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر بازی ترسناک Daymare: 1998

استودیو Invader تریلر بازی ترسناک Daymare: 1998 را که الهام گرفته شده از سری بازی‌های رزیدنت اویل است، منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

بازسازی بازی Resident Evil 2 توسط گروهی از طرفداران این بازی در استودیو اینویدر در حال انجام بود که بعد از اعلام رسمی بازسازی این بازی توسط Capcom متوقف شد. بعد از لغو این پروژه این گروه با کمک ساتوشی ناکائی، یکی از طراحان کپکام که بر روی Resident Evil 0 و Code Veronica کار کرده است، در حال ساخت بازی جدید هستند.

Invader Studios، تریلر جدیدی از بازی Daymare: 1998، یک بازی سبک سوم شخص ترسناک شبیه Resident Evil 4 را منتشر کرد. به نظر می‌رسد که این بازی از رزیدنت اویل ۲ الهام گرفته شده است، صفحه تنظیمات شباهت زیادی به راکون سیتی دارد و تاریخی که در عنوان بازی قید شده به شروع عرضه بازی‌های کلاسیک ترسناک آن دوره بر‌می‌گردد. در تریلر این بازی که در زیر مشاهده می‌کنید عبارت «سبک ترسناک دوباره متولد خواهد شد» دیده می‌شود.

 |

اینویدر اعلام کرد که بازی Daymare: 1998 دارای بخش داستانی دو نفره الهام گرفته از فیلم‌های ترسناک دهه نود است. همچنین مواردی مثل محدود بودن مهمات یا امکان ذخیره بازی هم در این اثر وجود دارند.

 بازی Daymare: 1998 برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود ولی تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است. در پایین می‌توانید تعدادی از عکس‌های این بازی را مشاهده کنید:

کپکام سال گذشته بازسازی بازی رزیدنت اویل ۲ را اعلام کرده است ولی تا به امروز خبر جدیدی در دسترس نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده