// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

هفته آینده اطلاعاتی از بسته الحاقی جدید بخش چند نفره Uncharted 4 منتشر می‌شود

استودیو ناتی داگ، سازنده بازی Uncharted 4: A Theif's End، قصد دارد در هفته آینده و در جریان یک لایو استریم، اطلاعاتی از بسته الحاقی بعدی بخش چند نفره این بازی را منتشر کند. با زومجی همراه باشید.

استودیو ناتی داگ قول داده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه (۲۱ سپتامبر میلادی) یک لایو استریم را از طریق بلاگ مربوط به این استودیو پخش کرده و در جریان این لایو استریم، قرار است اطلاعاتی از بسته الحاقی بعدی بازی Uncharted 4 را که Bounty Hunter نام دارد در اختیار مخاطبان این بازی قرار دهد. در این بلاگ نوشته شده:

در جریان لایو استریم هفته آینده خود قصد داریم تا تمام محتویات بسته الحاقی Bounty Hunter که تعدادی از آن‌ها شامل نقشه‌ها و حالت‌های جدید می‌شود را برای کاربران بنمایش بگذاریم. همچنین یکی از نقشه‌های این بسته الحاقی مربوط به بازی Uncharted 2 می‌شود.

همچنین کاربران می‌توانند از طریق کانال توئیچ ناتی داگ سوالات خود را از تیم سازنده پرسیده تا جواب خود را بدست بیاورند. متاسفانه اکثر مخاطبان این بازی منتظر اطلاعاتی از بسته الحاقی بخش داستانی Uncharted 4 بوده و با توجه به اخبار اخیر، بنظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتر از این بسته الحاقی نباشیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده