// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

باندل Final Fantasy XV پلی استیشن 4 در آمریکا و اروپا نیز عرضه می‌ شود

چند روز پیش بود که سونی در کنفرانس خبری خود باندل پلی‌استیشن 4 بازی Final Fantasy XV را برای ژاپن رونمایی کرد. حال این باندل در آمریکا و اروپا نیز عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

مدتی پیش در جریانس کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه بازی‌های توکیو 2016، سونی باندل پلی‌استیشن 4 بازی Final Fantasy XV را در برای عرضه در ژاپن معرفی کرد. حال اعلام شده که این باندل در آمریکا و اروپا نیز عرضه می‌شود.

باندل Final Fantasy XV که Lunar Edition نام داشته در تعدادی محدود عرضه خواهد شد. این باندل شامل کنسول جدید پلی‌استیشن 4 با ظاهر فاینال فانتزی و DualShock 4.0 با پوسته این بازی بوده و ظرفیت هارد درایو کنسول نیز یک ترابایتی است. همچنین بازی Final Fantasy XV در قالب یک استیل بوک با طرحی بسیار زیبا برای خریداران در نظر گرفته شده است.

Final Fantasy XV bundle

به‌علاوه موارد ذکر شده، در این باندل یک نسخه از فیلم «کینگزگلیو: فاینال فانتزی XV» نیز قرار داده شده است. از نظر محتویات دیجیتالی نیز خریداران این باندل دسترسی کامل به شمشیر ماسامونه، پوشش Leviathan Regalia  و بسته الحاقی Royal Raiment Outfit خواهند داشت. متاسفانه هنوز اعلام نشده آیا تاریخ عرضه این کنسول در اروپا و آمریکا همانند ژاپن در تاریخ ۹ آذر ماه (۲۹ نوامبر میلادی) است یا خیر. همچنین علاقه‌مندان تنها از طریق فروشگاه گیم‌استاپ با قیمت ۴۵۰ دلار برای آمریکان و ۵۵۰ دلار برای کانادا قادر به خرید این باندل هستند.

شاید با خود سوال کنید که طرح ماه روی باندل چه نسبتی با بازی دارد. هاجیمه تاباتا، گارگردان Final Fantasy XV، در جریان صحبت‌های خود اعلام کرده بود که این طرح در واقع برگرفته از شخصیت نوکتیس است که در طول بازی شاهد نگاه وی به آسمان و تماشای ماه خواهیم بود. بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۹ آذر ماه پس از سال‌ها انتظار بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده