نویسنده: زومجی زومجی
// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰

BioWare ساخت بازی Shadow Realms را متوقف کرد

استودیوی BioWare Austin ساخت بازی Shadow Realms  را که در سبک چند نفره آنلاین بود رسما متوقف کرد. با ادامه جزئیات همراه زومجی باشید.
توقف ساخت بازی Shadow Realms رسما از سوی BioWare Austin تایید شد. این بازی، یک محصول در سبک MMO( چند نفره‌ی آنلاین کلان) بود و BioWare قصد داشت آن را برای رایانه‌های شخصی عرضه کند. این بازی، سال گذشته در نمایشگاه gamescom معرفی شد. Shadow Realms که یک بازی چندنفره چهار به یک بود، در BioWare Austin ساخته می‌شد. اما دیگر اثری از ادامه توسعه آن وجود ندارد. جف هیکمن (Jeff Hickman) مدیر عمومی این استودیو، بیانیه زیر را در پی انتشار این خبر  ارائه کرد:
امروز من درحال به اشتراک گذاشتن اخبار مهمی در رابطه با Shadow Realms و استودیوی BioWare Austin هستم. ما این تصمیم را گرفته‌ایم تا روند ساخت Shadow Realms را ادامه ندهیم. من کاملا از این موضوع اطلاع دارم که این خبر می‌تواند برای بسیاری از طرفداران ما نا امید کننده باشد، پس می‌خواهم دلیل این تصمیم گیری را بیشتر توضیح بدهم. درحالی که تیم ما کار بسیار فوق العاده‌ای را بر روی ساخت طرح‌های هنری اولیه انجام داد و بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی طرفداران در رویدادهای مختلف داشتیم، اما اکنون پروژه‌های دیگری در سال آینده  برای استودیوهای BioWare وجود دارد که تیم ما موظف است بر روی آن‌ها کار کند. در استودیوی Austin، ما تیمی تشکیل شده از افراد با استعداد و فوق العاده را در اختیار داریم که درمورد پروژه‌های جدید هیجان زده هستند و هم اکنون کار خود را بر روی پروژه‌های جدید در خانواده BioWare،  شروع کرده‌اند. این افراد، کسانی هستند که بازی‌های BioWare را به تجربه‌ای حتی بهتر از گذشته تبدیل می‌کنند.
بازی Shadow Realms
این پروژه‌های اضافی (که تیم درحال کار بر روی آن‌ها است) شامل پیشرفت در روند بازی Dragon Age: Inquisition، نسخه بعدی Mass Effect و دیگر بازی‌های جدید است. اما تمرکز اصلی تیم ما در BioWare Austin بر روی Star Wars: The Old Republic خواهد بود. همانطور که هر طرفدار Star Wars می‌داند، امسال، سال عظیمی برای دنیای Star Wars خواهد بود. ما طرح‌های بسیار خوبی برای گسترش این بازی عظیم داریم و اطلاعات بیشتری را از این طرح‌ها، در هفته‌های جاری با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. ما درحال پیدا کردن راهی هستیم، تا از کسانی که برای مرحله Closed Alpha بازی ثبت نام کرده بوده‌اند، تشکر کنیم. ما از همه کسانی که در Gamescom و  PAX و ماه‌های گذشته، نظرات و بازخوردهای خود را با ما درمیان گذاشته‌اند، تشکر می‌کنیم.
بازی Shadow Realms سال گذشته به عنوان یک بازی انحصاری برای رایانه‌های شخصی، در سبک MMO و المان‌های نقش آفرینی معرفی شد. به گفته سازندگان، این بازی قرار بود تنها به صورت آنلاین و به صورت قسمتی منتشر شود. در این بازی، ۴ بازیکن می‌توانستند با یکدیگر یک تیم از قهرمانان را تشکیل دهند و علیه یک بازیکن دیگر، که در نقش Shadowlord قرار داشت، مبارزه کنند. پیش از این قرار بود یک تست Alpha از بازی در سپتامبر سال گذشته برگزار شود، اما این تست هرگز برگزار نشد. پیش از این نیز وبسایت کوتاکو درمورد متوقف شدن پروژه ساخت بازی برای هماهنگ شدن با سرویس اوریجین، گزارش‌هایی را منتشر کرده بود. همچنین در گذشته شایعه‌ای مبنی بر انتشار بازی برروی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 اعلام شده بود. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده