// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ساخت بازی NBA 2K17 رسما به پایان رسید

طبق اعلام صفحه رسمی فیس‌بوک بازی NBA 2K17، با اتمام مراحل تولید این بازی بسکتبال، NBA 2K17 اکنون رسما گلد شده و برای انتشار در اواخر ماه سپتامبر آماده شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آگوست تا اکتبر، به طور معمول دو ماه مهم در رابطه با انتشار بازی‌های ورزشی بوده است، با شروع از بازی‌های فوتبال نظیر PES و FIFA، توکی اسپورتس نیز سایر بازی‌های ورزشی خود مانند NBA را برای کنسول‌ها و پلتفرم پی‌سی منتشر می‌کند. اکنون توکی با انتشار یک پیام، رسما از اتمام ساخت بازی NBA 2K17 خبر داده است. با توجه به عدم انتشار نسخه‌ای از بازی NBA Live در سال جاری، اکنون NBA 2K17 به تنها گزینه بسکتبال برای علاقمندان به این ورزش تبدیل می‌شود.

خبر فوق به صورت مستقیم تنها ساعاتی قبل از سوی صفحه فیس‌بوک رسمی NBA 2K17 منتشر شد.

به معنی واقع کلمه، ما Gold شدیم.

علاوه بر این، پست منتشر شده شامل یک تصویر از نسخه پلی‌استیشن 4 و نسخه گلد بازی برروی ایکس‌باکس وان می‌شود که می‌توانید تصویر آن را از پایین مشاهده کنید:

NBA 2K17 Cover

‌‌NBA 2K17 مشابه با شماره‌های گذشته، قبل از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) روز سه شنبه منتشر نخواهد شد. هرچند در صورتی که بازی را پیش خرید کرده باشید یا اقدام به خریداری نسخه Tip-Off این بازی کنید، از روز جمعه ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) قادر به تجربه NBA 2K17 خواهید بود.

همچنین در صورتی که شما نیز از جمله منتظران پر و پا قرص این بازی ورزشی هستید و انتظار برایتان سخت است، می‌توانید اکنون اقدام به دانلود دمو پیش درآمد NBA 2K17 و اپلیکیشن اسکن صورت موبایل برای استفاده در حالت MyCareer کنید. دموی فوق حتی دارای برخی اچیومنت/تروفی‌هایی است.

NBA 2K17 در کنار کنسول‌های نسل هشتم، برای پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی هم منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده