نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

The Crew هفته آینده به صورت رایگان برای پی سی عرضه می‌شود

یوبیسافت در ادامه عرضه رایگان بازی‌های خود، بازی The Crew را هفته آینده در اختیار دارندگان رایانه‌های شخصی قرار می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

۲۰۱۶ سالگرد ۳۰ سالگی یوبیسافت است و این کمپانی فرانسوی به همین مناسب تعدادی از بازی‌های خود را به صورت رایگان برای پی‌سی عرضه می‌کند. پس از انتشار نسخه اول بازی‌های Prince of Persia و Splinter Cell و همچنین Rayman Origins، این بار نوبت به یک بازی به‌روز‌تر رسیده که The Crew است؛ بازی رانندگی جهان‌بازی که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و با اینکه مشکلاتی داشته و دارد، ولی تجربه آن به صورت رایگان قطعا لذت‌بخش خواهد بود.

The Crew دارای بخش‌های تک‌نفره و چندنفره است و در آن می‌توانید با دیگر گیمر‌ها در مسابقات شرکت کرده و خود را به عنوان یک راننده ماهر معرفی کنید. اصلی‌ترین موردی که به عنوان نقطه ضعف بازی از آن یاد می‌شود، نیاز به اتصال دائم اینترنت است. برای این بازی همچنین دو DLC در نظر گرفته شده که بسته اول با نام Wild Run آبان ماه سال گذشته عرضه شد و بسته دوم هم که Calling All Units نام دارد، در جریان گیمزکام 2016 معرفی شد و ۹ آذر امسال عرضه می‌شود.

The Crew از تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) به صورت رایگان از طریق Uplay قابل دانلود است. همچنین تا روز ۲۳ شهریور می‌توانید بازی رایگان قبلی یوبیسافت یعنی Rayman Origins را دانلود کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده