// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بسته الحاقی Calling All Units بازی The Crew [گیمزکام 2016]

طی نمایشگاه گیمزکام 2016، کمپانی یوبیسافت بسته الحاقی Calling All Units را برای بازی The Crew معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 که هم اکنون در شهر کلن آلمان در حال برگزاری است، از سوی یوبیسافت، سازنده بازی The Crew، آخرین بسته الحاقی این بازی با نام Calling All Units معرفی شد. همچنین درجریان این معرفی سایت پالیگان ویدیویی ۱۷ دقیقه‌ای از گیم‌‌پلی این بسته الحاقی را منتشر کردند.

در این بسته الحاقی شما می‌توانید در نقش مامورین پلیس و با اتومبیل‌های شخصی‌سازی شده بدنبال سایر اتومبیل‌ها رفته و آن‌ها را دستگیر کنید. همچنین گجت‌هایی نظیر بمب‌های الکترومغناطیسی یا همان EMP را برای منهدم ساختن سایر مسابقه دهندگان در اختیار دارید. در طول بازی اگر ۶ ثانیه در فاصله نزدیکی از اتومبیل مورد نظر قرار بگیرید، می‌توانید وی را دستگیر کنید. اگر علاقه‌مند به اتومبیل‌های تیونینگ شده بیشتری هستید، می‌بایست سطح خود را به ۶۰ رسانده تا در طول بازی اتومبیل‌های متنوع بیشتری برایتان در دسترس قرار بگیرد.

بسته الحاقی Calling All Units در تاریخ ۹ آذر ماه (۲۹ نوامبر میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و ۱۲ مرحله جدید که همگی قابلیت Co-Op را دارند برای مخاطبین این سری به ارمغان می‌آورد. همچنین با عرضه این بسته الحاقی که در واقع آخرین بسته الحاقی بازی است، نسخه The Crew Ultimate Edition نیز روانه بازار می‌شود که شامل نسخه اصلی و تمامی بسته‌های الحاقی و افزونه‌های بازی است.

در زیر می‌توانید ویدیو این DLC را تماشا کنید:

| |


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده