نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

احتمال رونمایی از بازی جدید Bioware در رویداد نشست پلی استیشن

تعدادی از اعضای استودیو بایوور، با انتشار توییت‌هایی اعلام کرده‌اند که برای نشست پلی‌استیشن که امروز برگزار می‌شود، بسیار هیجان‌زده هستند. به همین دلیل احتمال رونمایی از بازی جدید این استودیو در جریان این رویداد وجود دارد.

الکترونیک آرتز چندی پیش اعلام کرد که استودیو بایوور، سازنده بازی‌هایی چون Mass Effect و Dragon Age، به‌زودی اطلاعاتی از بازی جدید خود ارائه خواهد کرد. در همین راستا این احتمال وجود دارد که همین امشب و در جریان رویداد نشست پلی‌استیشن، شاهد ارائه اطلاعاتی پیرامون این بازی از جانب بایوور باشیم. چرا که اخیرا تعدادی از اعضای بایوور اشاراتی به این موضوع در توییتر داشته‌اند. اولین توییت را آلیستار مک‌نلی، طراح ارشد هنری استودیو‌های ادمونتون، مونترئال و آستین منتشر کرد:

بیش از اندازه برای رویداد نشست پلی‌استیشن هیجان‌زده هستم. انتظار دارم که تعدادی سورپرایز در جریان آن ببینم. همچنین به نظرم وقت آن رسیده که تصویر پس‌زمینه و آواتار حساب توییتر خودم را تغییر بدهم.

مک‌نلی پس از انتشار این توییت، عکس‌هایی مرتبط با Dragon Age برای آواتار و عکس پس‌زمینه حساب خود انتخاب کرد. به همین دلیل هم ممکن است در جریان نشست پلی‌استیشن شاهد انتشار اخباری مرتبط با این سری باشیم.

پس از اینکه توییت مک‌نلی طرفداران بایوور را هیجان‌زده کرد، یکی از کاربران با نام BioFan اقدام به نظریه‌پردازی در این مورد کرد که مک والترز، یکی از بازیسازان بایوور، در خطاب به وی گفت:

من این میزان از علاقه و رویا پردازی شما را واقعا دوست دارم، ولی کمی صبر کنید!

همچنین مایکل گمبل، تهیه‌کننده بازی Mass Effect: Andromeda، دیروز توییتی منتشر کرد که نشان می‌دهد امروز اتفاقی پیرامون استودیو بایوور رخ خواهد داد:

وای خدای من، فردا ۷ سپتامبر است، نیست؟

به هر حال احتمالات زیادی وجود دارد؛ بایوور ممکن است امروز و در جریان رویداد پلی‌استیشن، از یک بازی جدید رونمایی کند. یا اینکه احتمال دارد آن‌ها بالاخره تریلری از گیم‌پلی بازی Mass Effect: Andromeda منتشر کنند و حتی ممکن است همان‌طور که مک‌نلی تصویری از سری Dragon Age را در حساب خود قرار داده، شاهد رونمایی از بازی‌ای جدید از این سری محبوب نقش‌آفرینی باشیم.

به هر حال نشست پلی‌استیشن ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه امشب برگزار خواهد شد. زومجی این رویداد مهم را به صورت زنده پوشش خواهد داد، پس با ما همراه باشید تا شما را در جریان آخرین اخبار قرار دهیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده