نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

پوشش زنده ویدیویی مراسم نشست پلی‌ استیشن - امشب ساعت ۲۳:۱۵ (تمام شد)

چندی پیش سونی اعلام کرد که برنامه دارد در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) رویدادی را با نام نشست پلی‌استیشن در نیویورک ایالات متحده برگزار کند و ما در زومجی، این رویداد را به صورت ویدیویی و زنده، پوشش خواهیم داد.

مدتی پیش بود که کمپانی ژاپنی Sony با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ۱۷ شهریور، رویدادی در شهر نیویورک در ایالات متحده با نام Playstation Meeting برگزار کند. بلافاصله پس از اعلام این خبر،‌ شایعات متفاوتی از گوشه و کنار از برنامه‌های سونی در این رویداد در سطح اینترنت پخش شد. 

اما شاید بتوان مهم‌ترین اتفاق را در روزهای منتهی به این رویداد را فاش شدن نسخه جدید کنسول پلی‌استیشن 4 (که در حال حاضر با نام پلی‌استیشن 4 اسلیم شناخته می‌شود) توسط انباری در کشور امارات دانست. این مسئله باعث شد که حتی پیش از معرفی رسمی این کنسول، پلی‌استیشن 4 اسلیم به دست تعدادی از کاربران برسد و برخی از آنها حتی اقدام به بررسی آن نیز کردند. نکته جالب اینکه حتی تعدادی از این کنسول‌ها وارد کشورمان شد و برخی از فروشندگان این کنسول را در معرض فروش قرار دادند با این حال به احتمال فراوان، پلی‌استیشن 4 اسلیم، اصلی‌ترین بخش رویداد نشست پلی‌استیشن نخواهد بود و پلی‌استیشن نئو، کنسول قدرتمند سونی به احتمال بسیار زیاد گل سرسبد این مراسم خواهد بود.

از طرف دیگر، از مدت‌ها پیش شایعه ساخت یک نسخه جدید از بازی محبوب Red Dead Redemption در سطح اینترنت پخش شده بود و تمام نشانه‌ها حاکی از این است که راک‌استار در این مراسم، بازی جدید این مجموعه محبوب را معرفی خواهد کرد. حال باید ببینیم که این نسخه، یک نسخه ریمستر است یا یک نسخه جدید از بازی و یا شاید اگر خیلی خوشبین باشیم، هر دو!

به طور یقین، این رویداد برای بسیاری از گیمرها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل ما در زومجی تصمیم گرفتیم که با همکاری وب‌سایت آپارات، همانطور که E3 2016 را به صورت ویدیویی و زنده پوشش دادیم، این رویداد را نیز به صورت تصویری برای شما عزیزان پخش کنیم. رویداد نشست پلی‌استیشن، قرار است که در تاریخ ۱۷ شهریور و ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شود و ما نیز از دقایقی پیش از آغاز رویداد،‌ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود تا این مراسم را به صورت زنده برای شما گزارش کنیم. پس ۱۷ شهریور، ساعت ۱۱:۱۵ شب را در تقویم خود علامت‌گذاری کنید و وارد وب‌سایت زومجی شوید تا این مراسم را به صورت زنده تماشا کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده