// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

کارگردان بازی Killzone از آینده این سری می گوید

طبق صحبت‌های کارگردان استودیو گوریلا گیمز، بنظر می‌رسد آن‌ها سری Killzone را فراموش نکرده و احتمال دارد در آینده شاهد ادامه این سری زیبا باشیم. با زومجی همراه باشید.

سری Killzone یکی از غنی‌ترین بازی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی بوده و از پتانسیل خیلی بالایی برای ساخته شدن نسخه‌های متعدد برخوردار است. حال هرمن هالست، سازنده این بازی در استودیو گوریلا گیمز، در آخرین نسخه از مجله گیم اینفورمر صحبت‌هایی در مورد سری Killzone انجام داده است. با این که آخرین نسخه این بازی Killzone: Shadow Fall بود که در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد ولی، به‌نظر می‌رسد در آینده شاهد ادامه این سری باشیم. وی در این باره می‌گوید:

سری Killzone یک بازی کلیدی برای استودیو گوریلا گیمز بحساب می‌آید. ما قطعا برای آینده این بازی برنامه‌هایی داریم. در حال حاضر این بازی ادامه‌ای نخواهد داشت و ما به   خلق بازی‌های جدیدتر فکر می‌کنیم ولی این بازی پتانسیل این را دارد که در آینده باز شاهد نسخه‌هایی از آن باشیم.

اگر به گذشته و سال ۲۰۰۴ میلادی برگردیم، آن زمان اولین نسخه از این سری بر روی پلی‌استیشن 3 عرضه شد و پس از آن تقریبا هر دو سال یک بار شاهد یک Killzone بودیم. Killzone: Liberation در سال ۲۰۰۶، بازی Killzone 2 در سال ۲۰۰۹، Killzone 3 در سال ۲۰۱۱ و در آخر دو نسخه Shadow Fall و Mercenary را در سال ۲۰۱۳ شاهد بودیم. البته نسخه Mercenary مستقیم توسط گوریلا کیمز ساخته نشد و استودیو گوریلا کمبریج وظیفه ساخت را بر عهده داشت.

با تمام این تفاسیر این اولین بار نیست که که هرمن هالست در مورد آینده این سری صحبت می‌کند. سال گذشته نیز، وی اعلام کرده بود که در حال حاضر برای صحبت در مورد آینده این سری بسیار زود است. زیرا این استودیو درگیر ساخت بازی Horizon: Zero Dawn است. هالسمت در این باره گفت:

فعلا بزرگ‌ترین چالش برای ما ساخت و عرضه بازی Horizon: Zero Dawn است. بعد از این بازی و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد هنوز مورد قطعی وجود نداشته و در آینده در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

جدیدترین پروژه استودیو گوریلا گیمز یعنی بازی Horizon: Zero Dawn در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت انحصاری بر روی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده