نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

دسترسی زودهنگام به آپدیت های بازی The Division فراهم می شود

کمپانی یوبی‌سافت رسماً اعلام کرد که یک تست سرور عمومی برای بازی The Division راه‌اندازی می‌شود و مقصد آن تنها پی‌سی است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بر اساس اطلاعات نشر داده توسط شرکت چند-رسانه‌ای یوبی‌سافت؛ به‌نظر می‌رسد که این کمپانی در حال پی‌ریزی مقدمات به‌منظور انجام یک تست سرور عمومی برای بازی دويژن (Division) به‌سر می‌برد که فقط برای ویندوز در دسترس قرار می‌گیرد و خبری از کنسول‌ها نیست.

تست یادشده، در پاسخ به بازخوردهای بروزرسان ۱.۴ بازی است.-که به‌دلیل مشکلات تاخیر خورد-. یوبی‌سافت دلیل این لانچ را درگیری بیشتر بازیکنان در مراحل توسعه وصف کرده است. در بیاینیه کمپانی مذکور، گفته شده:

بعد از انتشار اخبار مربوط به بسته بروزرسان ۱.۴، طریقه مناسبی فراهم شده که قبل از عرضه رسمی آپدیت، بتوانید آن را امتحان کنید. ما مشتاقیم که بگوییم یک تست سرور عمومی (Public Test Server یا به‌اختصار PTS) برای ویندوز فراهم می‌شود.

هنوز اطلاعات خاصی در مورد این تست در دسترس قرار نگرفته، اما انتظار می‌رود که طی چند روز آینده از ماهیت آن بیشتر با خبر شویم. در هر صورت، PTS هم مورد چندان عجیب و جدیدی نیست چراکه پیش‌تر مشابه آن‌را در آثاری چون Smite و OverWatch دیده بودیم.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده