// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

بسته الحاقی رایگان New Devon برای Uncharted 4 منتشر شد

اسکات لاو، مدیر ارشد ارتباطات ناتی‌داگ از انتشار بروزرسانی جدیدی شامل نقشه جدید New Devon و بهبودهای در حالت چندنفره بازی Uncharted 4 خبر داده است. این بسته الحاقی امروز در قالب یک بروزرسانی منتشر می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اکنون بیش از یک ماه از انتشار Uncharted: 4 Lost Treasures، اولین بروزرسانی محتوای قابل دانلود بخش چند نفره بازی Uncharted 4 می‌گذرد. محتوای قابل دانلودی که ویژگی‌هایی مانند نقشه، اسلحه، Mystical و سیستم رتبه‌بندی جدیدی را در کنار قابلیت‌های دیگر ارائه می‌داد.

اکنون توسعه‌دهندگان از تلاش بی وقفه خود برای انتشار بروزرسانی‌های حالت چندنفره بعد از انتشار اولین بسته‌الحاقی این بازی ماجراجویی خبر داده‌اند. طبق گفته ناتی‌داگ برروی وبلاگ پلی‌استیشن، توسعه‌دهندگان بازی با دریافت بازخورد‌های مختلف جهت ادامه تکامل حالت چندنفره، متوجه شده‌اند که یکی از بیشترین انتظارات هواداران وجود نقشه‌های بیشتر برای حالت چندنفره است. به همین دلیل تیم سازنده بازی در ادامه انتشار محتوای قابل دانلود رایگان Uncharted 4، امروز بسته الحاقی New Devon را با تازه‌ترین نقشه حالت چندنفره منتشر کرده‌اند.

|

اسکات لاو (Scott Lowe)، مدیر ارشد ارتباطات ناتی‌داگ در رابطه با محتوای جدید گفت:

مانند تمام محتوای قابل دانلود، New Devon برای تمامی بازیکنان به عنوان بخشی از بروزرسانی رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. با الهام از بخش داستانی آنچارتد 4، New Devon در خرابه‌های با شکوه کلنی دزدان دریایی تنظیم شده است. این یکی از بزرگترین نقشه‌های ما تا به امروز بوده و با ویژگی محیط‌های باز و گسترده‌ای که ارائه می‌دهد،‌ مزیتی مناسب برای بازیکنانی خواهد بود که رقابت از راه دور را ترجیح می‌دهند.

اسکات لاو در ادامه با اشاره به وجود راهروهای تنگ برای بازیکنان علاقمند به روش run-and-gun (تیراندازی در هنگام حرکت)، گفت که این بازیکنان نیازی به نگرانی برای مبارزه نزدیک در این راهرو ها نداشته باشند.

ناتی‌داگ در کنار انتشار New Devon، خبر از ارائه تغییرات و بهبود‌هایی برای بخش چندنفره Uncharted 4 شامل را‌ه‌های جدید برای کسب Relics و آزادسازی آیتم‌های مالتی‌پلیر داده است. اکنون، علاوه بر تکمیل چالش‌ها، بازیکنان می‌توانند با اتمام و پیروزی در رقابت‌ها Relics بدست بیاورند. علاوه بر این، ناتی‌داگ محتوای قابل دانلود پریمیوم اسکین و پوشش‌های از پیش تعیین شده‌ای را به بسته Vanity Chests اضافه کرده‌ است که این ویژگی‌ به بازیکنان شانس آزادسازی آیتم‌های پریمیوم Vanity را با هزینه کمتر Relic می‌دهد. 

اسکات لاو در پست خود به آغاز دو هفته تخفیف برای خریداری DLC Relic نیز اشاره کرده است. بر این اساس از جمعه دوم سپتامبر (۱۲ شهریور)، تمامی صندوق‌های DLC Relic با تخفیفاتی ما بین ۳۳ درصد تا ۶۲ درصد ارائه می‌شوند. این کمپین تا روز جمعه ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) ادامه خواهد داشت. اسکات لاو همچنین در رابطه با بروزرسانی جدید گفت:

برای آن دسته از بازیکنان علاقمند به رقابت، بروزرسانی 1.12 شامل بروزرسانی‌‌هایی برای رتبه‌بندی Team Deathmatch و تنظیم‌های جدیدی از جمله جوایز برای فصل دوم می‌شود.

مدیر ارشد ارتباطات ناتی‌داگ همچنین وعده داده است که بروزرسانی جدیدی با هدف اضافه کردن نقشه جدید، سبک جدید بازی، آیتم‌ها شخصی و ویژگی‌های دیگر در طی هفته‌های آینده ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده