نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تماشا کنید: بسته الحاقی Lost Treasures بازی Uncharted 4 معرفی شد

استودیو ناتی‌داگ در جریان یک استریم زنده، جزییات بسته الحاقی Lost Treasure و آپدیت 1.08 بازی Uncharted 4 را معرفی کرد که محتویات جدیدی شامل نقشه، سلاح و آیتم‌های شخصی‌سازی شخصیت به بخش چندنفره بازی اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

استودیو ناتی‌داگ در جریان یک استریم زنده، اولین بسته الحاقی بخش چندنفره بازی Uncharted 4 را معرفی کرد. این DLC با نام Lost Treasure و همراه با آپدیت 1.08 امروز (۹ تیر) عرضه خواهند شد. از محتویاتی به بازی اضافه می‌شوند، می‌توان به یک نقشه جدید با نام Sunken Ruins اشاره کرد. افرادی که بخش داستانی بازی را تمام کرده باشند، با محیط این نقشه آشنا خواهند بود. سازندگان اعلام کردند که این نقشه برای تمامی دارندگان بازی رایگان خواهد بود و از نظر ابعادی، می‌توان آن را در دسته نقشه‌های کوچک قرار داد.

همچنین شاهد اضافه شدن یک سری پوشش ظاهری جدید به بازی خواهیم بود که برای شخصی‌سازی شخصیت‌های نیتن، سالی، النا، نادین، فلین و ادی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به‌علاوه این بروزرسانی جدید سیستم سطح‌بندی (Ranking) را به بازی اضافه می‌کند که بالاترین سطح ممکن ۷۰ خواهد بود. همچنین به استناد سازندگان، بروزرسانی 1.08 باعث بهبود کلی تعادل اسلحه‌ها و گیم‌پلی بخش چندنفره بازی خوهد شد.

از تغییرات دیگری که با بروزرسانی جدید به بازی اضافه می‌شود، می‌توان به تعدادی سلاح اشاره کرد که مواردی مثل اسلحه اسنایپر Harbringer در بین آن‌ها دیده می‌شود. همچنین سازندگان اعلام کردند که در حال کار بر روی حالت Co-Op بازی هستند و این حالت در «آینده نزدیک» به بازی اضافه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی نقشه جدید بخش چندنفره Uncharted 4 را تماشا کنید:

|

این DLC و آپدیت جدید امشب از ساعت ۲۲ به وقت تهران در اختیار دارندگان بازی قرار خواهند گرفت. در پایان هم می‌توانید تصاویری از محتویات جدید بازی را مشاهده کنید:

منابع: GameSpot - Dual Shockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده