نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

زمین های بازی ۸ ضلعی به بازی Rocket League اضافه خواهند شد

استودیوی سایانیکس (Psyonix) در نظر دارد با بروزرسانی بعدی Rocket League سه نقشه‌ی جدید را به بازی اضافه کند. برای آگاهی از جزئیات این نقشه‌ها با زومجی همراه باشید.

سایانیکس همچنان به عرضه‌ی بروزرسانی‌ها و محتویات بیشتر برای بازی فوتبال ماشینی موفق خودش ادامه می‌دهد. این بازی‌ساز سه زمین بازی جدید برای Rocket League معرفی کرده که یکی از  آنها مخصوص لیست بازی راکت لبز (Rocket Labs) است.

نام این نقشه اکتاگون (Octagon) است. سایانیکس در وبلاگش گفته که این زمین در دو حالت آنلاین و نمایشی قابل بازی است و با زمینه‌ی واقعیت مجازی طراحی شده. دیواره‌های این زمین دارای هشت وجه است، نام این زمین نیز از تعداد همین دیواره‌ها گرفته شده و این موضوع قطعاً به بازگشت‌های گیج کننده و غیر منتظره توپ منجر خواهد شد.

Rocket League Octagon

علاوه بر اکتاگون، دو زمین کلاسیک دیگر نیز به Rocket League اضافه خواهند شد. اولین زمین نسخه‌ی جدیدی از اربن سنترال (Urban Central) در هنگام طلوع است. زمین دیگر نیز نسخه‌ی «طوفانی» استادیوم DFH است. این نسخه‌های متفاوت از زمین‌ها، همانند دیگر زمین‌هایی که پیش از آنها عرضه شدند، در حالت آنلاین و آفلاین بازی‌های خصوصی و نمایشی قابل بازی هستند. این زمین‌ها در لیست بازی‌های رده‌بندی Rocket League نیز قابل بازی خواهند بود.

این سه نقشه با بروزرسانی ماه سپتامبر، که احتمالاً حالت رامبل (Rumble) را نیز در بر خواهد داشت، به Rocket League اضافه خواهند شد. لیست بازی راکت لبز فوریه‌ی امسال به Rocket League اضافه شد. این حالت حاوی نقشه‌هایی آزمایشی متنوع‌تری است و سایانیکس پیش از استفاده از این نقشه‌ها در دیگر بخش‌های بازی بازخورد‌ گیمرها را بررسی می‌کند.

قبلاْ در زومجی خواندید سازندگان Rocket League به تازگی اعلام کرده‌اند که تعداد بازیکنان این بازی به ۱۹ میلیون نفر رسیده است. همچنین آنها بیان کرده‌اند که در صورتی که شرکت سونی (Sony) اجازه دهد راه انداختن قابلیت بازی بین پلتفرمی زمان زیادی طول نخواهد کشید. Rocket League هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی قابل تهیه است.

نظر شما در خصوص نقشه‌های جدید Rocket League چیست؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده