// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

تعداد بازیکنان Rocket League به ۱۹ میلیون نفر رسید

موفقیت‌ها همچنان برای بازی بسیار جذاب Rocket League ادامه دارد. این بازی علاوه بر درآمد بالایی که برای استودیو سازنده به همراه داشته، از ۱۹ میلیون بازیکن نیز برخوردار است. با زومجی همراه باشید.

سایانیکس، استودیو سازنده Rocket League، طی یک خبر اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Rocket League به ۱۹ میلیون نفر رسیده است. این استودیو طی توییت خود گفته‌اند:

به همه تبریک می‌گوییم! تعداد بازیکنان بازی Rocket League به ۱۹ میلیون نفر رسیده است. ما این موفقیت را مدیون شور و شوق شما هستیم.

این خبر در حالی است که ماه گذشته اعلام شده بود که بازی Rocket League بیش از پنج میلیون نسخه فروش کرده و تعداد بازیکنان این بازی بر روی هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ۱۵ میلیون نفر است. همچنین در ادامه مشخص شده که این بازی تا تاریخ ۱۳ خرداد ۱۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

البته این آمار و ارقام جدای از آن یک ماهی است ( ماه جولای میلادی سال پیش)‌ که Rocket League برای کاربران پلی‌استیشن پلاس بر روی پلی‌استیشن 4 رایگان شد. بازی Rocket League در تاریخ ۱۸ خرداد سال پیش (۷ ژوئن میلادی) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی و در تاریخ ۲۸ بهمن  (۱۷ فوریه میلادی) برای ایکس‌باکس وان عرضه شد.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده