// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

کشف موارد عجیب در فایل های نسخه پی سی No Man's Sky

پس از عرضه بازی No Man's Sky برای پی‌سی، گیمر‌ها فایل‌های آن را بررسی کرده و یک سری موارد عجیب و جالب کشف کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

همیشه یکی از سرگرمی‌های مخاطبین صنعت باز‌ی‌های ویدیویی گشت و گذار در فایل‌های سیستمی بازی‌ها بوده تا موارد جدید و جالبی را پیدا کنند. بتازگی یک سری از کاربران NeoGAF موارد جالبی را در بررسی فایل‌های بازی No Man's Sky که بتازگی بر روی رایانه‌های شخصی عرضه شده پیدا کرده‌اند که در نوع خود بسیار عجیب هستند.

No Man

طی عکس بالا بنظر می‌رسد این شخصیت، در اصل ظاهر شخصیت اصلی بازی است که با توجه به اول شخص بودن بازی، اصلا ظاهر وی را در طول بازی مشاهده نمی‌کنیم. همچنین اگر دو شخص بخواهند یکدیگر را در یک سیاره مشاهده کنند یا موارد مشابه، اصلا نمی‌توانند ظاهر یکدیگر را مشاهده کنید.

No Man

البته اینکه نمی‌توانید همدیگر را ببینید اصلا مورد تعجب آوری نیست زیرا بازی فاقد بخش چند نفره است. همچنین همانطور که مشاهده می‌کنید دو پوشه عجیب ولی جالب در بین فایل‌های بازی به چشم می‌خورند؛ پوشه‌هایی با نام ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 و اوربیس (همان اسم رمز پلی‌استیشن 4). همچنین اگر کمی دقیق‌تر فایل‌های تکسچر این بازی را بررسی کنیم، شاهد لوگو بازی Half Life 2 خواهیم بود.

همچنین یک سری فایل و پوشه هم مربوط به سیستم خاصی در داخل بازی‌ می‌شوند، سیستمی که به شما اجازه می‌دهد با موجودات داخل بازی دوست شده و به آن‌ها غذا دهید و از جانب آن‌ها یک سری پاداش دریافت کنید.

در آخرین عکس یافت شده از این بازی ظاهر یک میمون با کلاه قرمز منگوله‌دار را مشاهده می‌کنیم. اگر بازی Joe Danger را بازی کرده باشید، می‌دانید که این عکس اشاره‌هایی به شخصیت آن بازی دارد.

No man


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده