// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

شایعه: بازی Final Fantasy XV تاخیر خورد

ظاهرا بازی Final Fantasy XV تا عرضه شدن‌اش باید حسابی هواداران خود را در انتظار بگذارد! طی یک شایعه بنظر می‌رسد این بازی تاخیر خورده است. با زومجی همراه باشید.

بر اساس اطلاعاتی از سوی سایت خبرگزاری Gamnesia، بنظر می‌رسد بازی Final Fantasy XV با تاخیری دوماهه عرضه خواهد شد. در ابتدا قرار بود این بازی در تاریخ ۹ مهر (۳۰ سپتامبر میلادی) عرضه شود. حال طی یک تاخیر Final Fantasy XV در تاریخ ۹ آذر ماه (۲۹ نوامبر میلادی) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

ظاهرا این خبر توسط مدیر سایت فروشگاهی گیم‌استاپ فاش شده است. زیرا وی اشاره‌هایی به تاخیر این بازی داشته و ظاهرا به تمامی شعبه‌های این سایت گفته شده که تا قبل از تاریخ ۲۳ مرداد ماه (۱۳ آگوست) اطلاعات جدیدی منتشر نکنید. از طرفی یکی از اینسایدرهای سایت Gematsu که قبلا تاریخ عرضه اولیه بازی را برایشان فاش کرده بود، اعلام کرده که به احتمال زیاد خبر تاخیر بازی Final Fantasy XV صحت دارد.

همچنین در خبری که پیشتر منتشر شد خواندیم که اطلاعاتی از تعداد و جزئیات بسته‌های الحاقی بازی Final Fantasy XV منتشر شده است. طی این بسته الحاقی کاربران می‌توانند تجربه بازی کردن با دوستان شاهزاده نوکتیس را داشته باشند. از طرفی بنظر می‌رسد با عرضه آخرین بسته الحاقی بازی، شاهد اضافه شدن بخش جند نفره نیز به Final Fantasy XV باشیم.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده