نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵

برنامه هشتمین رویداد تجربه بازی ساز اعلام شد؛ زمان: پنج‌شنبه ۲۱ مرداد

برنامه هشتمین رویداد تجربه بازی‌ساز اعلام شد. این همایش فردا پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ماه برگزار می‌شود. شرکت در این رویداد رایگان بوده و برای حضور پیدا کردن در آن باید ثبت‌نام کنید. برای جزییات این مراسم همراه زومجی باشید.

 انستیتو ملی بازی سازی برنامه هشتمین رویداد تجربه بازی ساز را اعلام ;vn. براساس برنامه ریزی صورت گرفته شده این رویداد از ساعت ۱۵ تا ۱۹ روز پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ با برنامه‌های زیر در محل باغ زیبا برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای حضور در این رویداد به صفحه ویژه ثبت‌نام مراجعه کنند. شرکت در این رویداد برای فعالان بازی‌سازی رایگان بوده ولی با توجه به محدود بودن ظرفیت ثبت نام اجباری است. 

۱ – پوکمون گو: وقتی شهر شلوغ می شود

در چند هفته اخیر بازی Pokemon Go بدجوری سر و صدا به راه انداخته است. اما واقعا دلیل موفقیت این بازی چیست؟ از کجا آمده و چه چیزهایی در درون خود دارد که باعث شده تا به این اندازه مورد توجه قرار گیرد؟ این موارد در اولین برنامه رویداد هشتم تجربه بازی ساز توسط تیم سایت زومجی و با اجرای آرش عیاری و نادر امرایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

۲ – پذیرایی و گپ و گفت بازی سازان

پذیرایی و گپ و گفت بازی سازان جایی است که باعث می‌شود تا فعالان بازی سازی ماهانه یک‌بار در کنار یکدیگر قرار گیرند و از حال هم و کارهای در دست تولید باخبر شده و به تبادل نظر بپردازند. مانند همیشه این بخش نیز در تجربه بازی ساز هشت حضور خواهد داشت.

۳ -  داستان یک استودیو مستقل: استودیو پاپاتا چطور پیشرفت کرد؟

استودیو پاپاتا رفته رفته درحال تبدیل شدن به یکی از استودیوهای شناخته شده ایران است. این استودیو با تولید بازی‌های پرطرفداری چون سبقت و هشتمین حمله توانسته مجموعه‌ای بزرگ از بازیکن های ایرانی را جذب نماید. اینکه چطور این استودیو مستقل کار را شروع کرد و چه مسیری را طی نمود تا به نقطه کنونی رسید موضوعی است که اعضای آن در تجربه بازی ساز با بقیه به اشتراک می‌گذارند. 

نشانی محل برگزاری: تهران، خيابان شريعتي، خيابان قبا خيابان زيبا نبش کوچه کاج پلاک ۱۱ مجتمع باغ زيبا

لینک ثبت نام: https://evand.ir/events/gdx8

همایش تجربه بازی ساز


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده