// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

نقشه جدید Battlefield 1 هفته آینده رونمایی می شود

الکترونیک آرتز اعلام کرده که هفته آینده از نقشه جدید بازی Battlefield 1 رونمایی خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در پست ارسال شده در بلاگ وب‌سایت Battlefield، الکترونیک آرتز، ناشر Battlefield 1 گفته است که ویدیوی جدید شامل اطلاعات بسیاری (Trainload) از جزئیات جدید این بازی تیراندازی جنگ جهانی اول می‌شود.

استفاده الکترونیک آرتز از کلمه (Trainload) در حقیقت یک تبلیغات است، در حالی که جزئیات دیگری اکنون در دسترس نیست. صنعت راه آهن نقش بزرگی را در جنگ جهانی مانند انتقال سربازان مجروح با استفاده از قطارهای آمبولانس ایفا می‌کرد. علاوه بر این، در اولین ویدیو بتل فیلد 1 نیز یک قطار به چشم می خورد.

الکترونیک آرتز همچنین از پخش یک لایو استریم دیگر از مجموعه Battlefield Squads در طول هفته نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ خبر داده است. در تاریخ ۱۶ اوت (۲۶ مرداد)، برخی از شخصیت‌های یوتیوب و توئیج در کنار «ستاره‌های اینترنت» دیگر، اقدام به بازی Battlefiled 1 در نقشه‌ای که هیچگاه در گذشته دیده نشده، خواهند کرد. لایو استریم از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در روز ۲۶ مرداد آغاز می‌شود.

نام نقشه جدید فاش نشده، اما الکترونیک آرتز گفته است که این نقشه شامل «نقاط قابل تصرف (Points to Capture)، اسب سواری و تخریپ پذیری» می‌شود. هنوز مشخص نیست که لایو استریم شب ۲۶ مرداد (به وقت ایران) شامل تریلر جدید می‌شود یا خیر.

ویستی، یکی از شرکت‌کنندگان این رویداد یک تصویر از نقشه را در توئیتر به اشتراک گذاشته است:

Battlefield 1 Westie

۲۶ مرداد همچنین روزی است که ریسپاون اینترتینمنت لایو استریم مختص به خود را برای بازی Titanfall 2 پخش می‌کند، Titanfall 2 نیز از جمله بازی‌هایی است که الکترونیک آرتز وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این کمپانی نیز مانند سونی و مایکروسافت به نظر نمی‌رسد که قصد برگزاری یک جلسه رسمی را در جریان نمایشگاه گیمز‌کام داشته باشد.

در خبری دیگر از Battlefield 1، صفحه «insider» وب‌سایت Battlefield از کاربران در قالب یک نظرسنجی پرسیده‌ است که بازیکنان علاقمند به دریافت کد بتا برروی چه پلتفرمی هستند. انتظار می‌رود تا بتا آزمایشی Battlefield 1 اندکی پس از رویداد گیمز‌کام آغاز شده و دست‌اندرکاران Battlefield از جمله اولین افرادی باشند که زودتر از سایر افراد بازی را تجربه می‌کنند. نمایشگاه گیمز کام 2016 از هفته آینده ۱۷ اوت (۲۷ مرداد) آغاز و تا تاریخ ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) ادامه خواهد داشت.

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۱۶ (۳۰ مهر ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده