کارگردان بازی Prey از دلایل انتخاب این نام می گوید

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
بازی Prey
پرسشی که ذهن بسیاری از بازیکنان را به خود مشغول کرده، انتخاب نام Prey برای بازی‌ای است که هیچ ارتباطی که بازی هم‌نام محصول سال ۲۰۰۶ ندارد. رافائل کولانتونیو، کارگردان بازی Prey در مصاحبه با وب‌سایت گیم‌اسپات دلیل این نام‌گذاری را شرح داده است.
تبلیغات

بازی تیراندازی اول شخص Prey، محصول ۲۰۰۶ همواره به عنوان یکی از برترین‌های این سبک شناخته می‌شود. داستان این بازی که محصول مشترک استودیو هیومن هد و توکی گیمز است، در مورد ربودن شدن «تامی تاوودی» به همراه همسر و پدربزرگش توسط موجودات فضایی و تلاش برای متوقف کردن نابودی زمین توسط آن‌ها است. به واسطه نمرات بالای بازیPrey و فروش بسیار خوب (یک میلیون نسخه در عرض ۲ ماه) ساخت نسخه دوم این بازی آغاز شد. از این زمان حقوق مادی و معنوی Prey به کمپانی بتسدا منتقل و در نهایت در سال ۲۰۱۴ ساخت آن به کلی متوقف شد. مراسم E3 امسال مصادف بود با معرفی بازی جدید Prey که در واقع نسخه بازنگری شده نسخه سال ۲۰۰۶ است. علی‌رغم استفاده از نام مشترک این بازی هیچ ارتباطی با بازی پیشین Prey و دنباله لغو‌شده آن ندارد. حال رافائل کولانتونیو، کارگردان نسخه جدید Prey در مصاحبه با وب‌سایت گیم‌اسپات از دلایل انتخاب این نام گفته است.

اولین دلیلی که رافائل کولانتونیو در مورد استفاده از نام مشترک Prey به آن اشاره می‌کند، وجود المان‌ها و عناصر مشترک در حال و هوای هر دو بازی است:

پیش از این رافائل کولانتونیو اعلام کرده بود که بازی جدید Prey هیچ ارتباطی با بازی با نام مشابه که در سال ۲۰۰۶ منتشر شده، نداشته و نباید به آن به چشم یک دنباله یا بازسازی نگاه کرد، بلکه باید این بازی را یک بازنگری تلقی کرد. وی در ادامه بازی Prey را ترکیبی از المان‌های روایت داستان، اکشن و کمی نقش‌آفرینی معرفی می‌کند. پیت هاینز، مدیر بازاریابی بتسدا در مورد دلایل لغو شدن ساخت Prey 2 اعلام کرده بود که روند ساخت این بازی به گونه‌ای پیش رفته می‌رفت که به هیچ عنوان انتظارات بتسدا را برآورده نکرده و اصلاح آن امکان‌پذیر نبود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات