نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

مدیر یوبیسافت: هدف همیشگی ما تولید بازی‌های با کیفیت است

آلین کور، رییس بخش‌های اروپا، خاورمیانه و آفریقایی یوبیسافت، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که یوبیسافت همواره بدون توجه به هیچ عامل دیگری، فقط روی ساخت بازی‌های با‌کیفیت تمرکز دارد.

سایت گیم‌اینداستری اخیرا مصاحبه‌ای با آلین کور، رییس بخش‌های اروپا، خاورمیانه و آفریقایی یوبیسافت داشته است که موضوع آن پیرامون کیفیت و زمان‌بندی عرضه بازی‌ها توسط یوبیسافت بود. کور طی این گفت‌و‌گو اعلام کرده که هدف اصلی یوبیسافت همواره عرضه بازی‌های با‌کیفیت است و حتی ممکن است بازی‌ها برای رسیدن به کیفیت مطلوب، دچار تاخیر شوند؛ دقیقا مشابه اتفاقی که برای بازی The Division افتاد و این بازی دو بار تاخیر خورد:

ما یک هدف جامع داریم و آن این است که می‌خواهیم بازی‌هایمان در زمان عرضه بهترین کیفیت ممکن را داشته باشند. به همین دلیل هم به استودیو‌های بازیسازی خودمان هر‌قدر که بخواهند زمان می‌دهیم تا بازی را به بهترین شکل ممکن آماده کنند. یکی دیگر از جنبه‌های بسیار مثبت فعالیت یوبیسافت این است که اگر حس کنیم یک بازی در زمان مقرر آماده نمی‌شود، عجله‌ای برای عرضه آن نمی‌کنیم و زمان بیشتری به سازندگان می‌دهیم.

البته باید به این نکته اشاره کنم که ما همواره سعی داریم که به زمان‌بندی اولیه اعلام شده وفادار بمانیم، ولی گاهی شرایطی پیش می‌آید که عرضه بازی با تاخیر، بهتر از عرضه آن در زمان اعلام شده است. به عنوان مثال این اتفاق برای بازی The Division رخ داد و ما دوبار زمان عرضه بازی را با هدف رسیدن به کیفیت مطلوب تغییر دادیم.

پس در حالت کلی، کیفیت بازی‌ها برای ما از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و هر روز تلاش می‌کنیم تا بازی‌ها را در بهترین وضعیت ممکن برای طرفداران‌مان عرضه کنیم. چرا که در نهایت این طرفداران هستند که باید کیفیت بازی را بسنجند و در صورتی که کیفیت بازی خوب باشد، نا‌خود‌آگاه گیمر‌ها آن را تبلیغ خواهند کرد که این به نفع ما هم است.

البته این صحبت‌ها در حالی توسط مدیر Ubisoft مطرح شده که برخی از بازی‌های اخیر این کمپانی در زمان عرضه از باگ‌های عجیبی رنج می‌برد که همین مساله هم اعتراض طرفداران را در پی داشته است. با این حال یوبیسافت اخیرا تصمیم‌های خوبی اتخاذ کرده که هم‌راستا با صحبت‌های کور هستند. برای مثال این کمپانی تصمیم گرفت تا یک سال به سری Assassin's Creed استراحت بدهد تا بتواند برای نسخه‌های بعدی، بازی‌های با‌کیفیت‌تری آماده کند.

یوبیسافت طی ماه‌های آینده بازی‌های Watch Dogs 2، South Park: Fractured but Whole و Ghost Recon Wildlands را عرضه خواهد کرد و قطعا اگر این بازی‌ها کیفیت خوبی داشته باشند، می‌توانند ذهنیت بد طرفداران از این بازیساز و ناشر فرانسوی را پاک کنند.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده