نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

سرورهای No Man's Sky پیش از انتشار بازی ریست خواهند شد

هلو گیمز، استودیو سازنده No Man's Sky اعلام کرد که پیش از انتشار رسمی بازی، سرورهای بازی را ریست خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با اینکه هنوز چند روز تا انتشار رسمی بازی No Man's Sky باقی مانده است، اما کسانی بودند که توانستند پیش از عرضه رسمی بازی آن را تجربه کنند و حتی شخصی برای تجربه پیش از موعد بازی، ۱۳۰۰ دلار پول خرج کرد. حال هری دن‌هولم، برنامه‌نویس ارشد استودیو Hello Games، سازنده بازی، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که روز یک‌شنبه و پیش از عرضه رسمی بازی، سرورهای No Man's Sky پاک و ریست خواهند شد تا تمام بازیکنان تجربه‌ای یکسان از بازی داشته باشند. وی به همراه این توییت عکسی نیز از مقاله وب‌سایت کوتاکو منتشر کرد که در آن نشان داده می‌شد سیاره‌ای در بازی با نام کوتاکو وجود دارد. 

با این حال هنوز این امکان وجود دارد که بازی No Man's Sky را به صورت آفلاین تجربه کرد و به همین دلیل است که تجربه بازی برروی پلی‌استیشن 4 نیازی به اشتراک پلی‌استیشن پلاس ندارد. هنگامی که شما کنسول یا کامپیوتر خود را به اینترنت وصل کنید،‌ به صورت خودکار سیاره‌هایی که کشف کرده‌اید و برای آنها اسم انتخاب کرده‌اید، به سرورهای اصلی بازی‌ آپلود می‌شوند.

مسئله پاک شدن سرورهای بازی به این معنی است که کسانی که پیش از موعد بازی را تجربه‌ کرده‌اند، در روز ۷ آگوست (۱۷ مرداد) که سرورها ریست شود، تمام پیشرفت خود را در بازی از دست خواهند داد و باید بازی را از صفر مانند دیگر بازیکنان آغاز کنند. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این دسته از بازیکنان می‌توانند فایل‌های ذخیره آفلاین خود را با سرورهای ریست شده سینک کنند یا خیر. 

بازی No Man's Sky در تاریخ ۹ آگوست (۱۹ مرداد) برای پلی‌استیشن 4 و با تاخیری سه روزه یعنی ۲۲ مرداد برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده