// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

بروزرسانی روز اول No Man's Sky تقریبا آماده شده است

استودیو Hello Games اعلام کرده که بازی No Man's Sky یک آپدیت در روز عرضه دریافت خواهد کرد که کار آماده کردن آن تقریبا به پایان رسیده است. با زومجی همراه باشید.

طبق عکس جدید منتشر شده از سوی شان موری، سرپرست تیم بازی سازی هلو گیمز، بر روی شبکه توئیتر، این استودیو در حال کار بر روی اولین بروزرسانی No Man's Sky بوده و تقریبا این بروزرسانی آماده شده است. تقریبا یک هفته تا عرضه این بازی باقی مانده است و طبق پست توئیتر شان موری، بروزرسانی روز عرضه بازی علاوه‌بر برطرف کردن یک سری مشکلات، دارای یک سری محتویات جدید نیز خواهد بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این بروزرسانی در دسترس نیست. بازی No Man's Sky در تاریخ ۱۹ مرداد ماه (۹ آگوست میلادی) برای پلی‌استیشن 4 و در تاریخ ۲۲ مرداد ماه (۱۲ آگوست میلادی) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اگر تا به امروز اطلاعات دقیقی از No Man's Sky ندارید، می‌توانید با خواندن پیش‌نمایش این بازی در سایت زومجی، به صورت کامل با دنیا و فضای بازی آشنا شوید. نیلوفر ابراهیم پور طی پیشنمایش خود می‌گوید:

جالب است بدانید که هر چیزی که روی صفحه نمایش می‌بینید، از یک کوه گرفته تا یک سیاره در دورترین محل قرارگیری‌تان قابل دسترس هستند. تک تک مناطقی که با چشم خود می‌بینید واقعی هستند و می‌توانید با سفر به سوی آن‌ها روی‌شان قدم بگذارید. نکته جالب دیگر این است که تمامی سیاره‌ها بسته به ستاره‌هایی که دورشان می‌چرخند دارای چرخه شب و روز خواهند بود. یا حتی ممکن است با سیاره‌ای رو به رو شوید که هیچ ستاره‌ای در اطراف آن نیست و غرق در تاریکی، پر از منابع ارزشمند است؛ یا شاید هم موجودی خطرناک روی آن پرسه می‌زند!


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده