// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بروزرسانی نسخه پی‌سی Batman: The Telltale Series با هدف رفع مشکلات منتشر شد

تل‌تیل گیمز بروزرسانی Batman: The Telltale Series را با هدف رفع مشکلات رزولوشن پایین، افت نرخ فریم و کرش‌های مختلف بازی در نسخه رایانه‌های شخصی منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

انتشار بازی Batman: The Telltale Series برروی رایانه‌های شخصی با برخی مشکلات در نرخ فریم و کرش‌های گاه و بیگاه مصادف بود. اکنون تل‌تیل گیمز با ارسال یک یادداشت برروی وب‌سایت رسمی خود از انتشار بروزرسانی جدیدی با هدف رفع ایرادات خبر داده است. تل‌تیل گیمز در پست ارسال شده، عمده مشکلات ایجاد شده را در کارت‌های گرافیک مجتمع (Integrated Graphics) دانسته است:

تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از مشکلات ایجاد شده در هنگام اجرای بازی در کارت‌های گرافیکی مجتمع نسبت به کارت‌های گرافیکی اختصاصی (Dedicated Graphics) یا در نتیجه تاریخ گذشته بودن درایورها بوده است. تشکر ویژه می‌کنیم از کسانی که به دیگران برای رفع مشکلات قبل از انتشار این بروزرسانی کمک کرده‌اند.

یادداشت بروزرسانی به شرح زیر است:

  • بازی به صورت خودکار برای اجرا روی کارت‌های گرافیک اختصاصی تنظیم است.
  • اضافه شدن تنظیمات گرافیکی برای فعال‌سازی گزینه‌های راندمان بافت بالاتر یا کیفیت بافت‌ بالاتر (لطفا در صورت داشتن مشکل راندمان، گزینه راندمان بالاتر را انتخاب کنید.)

تل‌تیل گیمز به دارندگان Batman: The Telltale Series توصیه کرده است تا قبل از اجرای دوباره بازی تمام داریورهای لازم را بروزرسانی کنند.

با انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی گزارش‌های مختلفی پیرامون مشکلات بازی در صفحه استیم Batman: The Telltale Series منتشر شده بود که بدنبال آن برخی از بازیکنان راهکارهای منحصر به خود را برای رفع مشکلات بازی ارائه کرده بودند. برخی از این راهکارها شامل غیرفعال‌سازی مقیاس‌گذاری (Scaling) صفحه نمایش برای رفع مشکل تاری بازی و دانلود یک فایل برای رفع ارور دایرکت ایکس برروی ویندوز 7 می‌شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده