نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

استودیوی ریسپاون دلیل عرضه شدن بازی Titanfall 2 برای پلی استیشن 4 را بیان کرد

Titanfall 2 اولین بازی از این سری است که استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainment) و شرکت الکترونیک آرتز (EA) روی پلی‌استیشن 4 عرضه می‌کنند و اکنون آنها دلیل اتخاذ این تصمیم را بیان کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

بازی Titanfall 2 اولین نسخه در سری بازی Titanfall خواهد بود که روی پلتفرم پلی‌استیشن عرضه خواهد شد و همین مساله هم باعث شد این سوال برای طرفداران پیش بیاید که چرا نسخه اول این بازی برای کنسول‌های سونی عرضه نشده بود و این نسخه عرضه می‌شود. 

وینس زمپلا، رئیس استودیوی ریسپاون، در مصاحبه‌ی اخیرش سعی کرده است تا روی این موضوع تمرکز کند و دلایل عرضه شدن نسخه‌ی جدید Titanfall روی پلتفرم ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و همینطور پلی‌استیشن 4 را توضیح دهد. زمپلا توضیح داده است:

در نهایت این کار برای جذب حداکثر افراد ممکن برای تجربه‌ی این بازی است. ما سال‌های زیادی از عمرمان را صرف ساخت این بازی‌ها کرده‌ایم، پس ما می‌خواهیم حداکثر افراد ممکن آنها را ببینند. این منطقی به نظر می‌رسد.

ما مجموعه‌ی بزرگتری از گیمرها را می‌خواهیم تا اینگونه بازی‌ها سرگرم کننده‌تر و متعادل‌تر شوند. ما می‌خواهیم که در ادامه بازی‌ها بهتر شوند. اما این همچنین در مورد علاقمندان هم هست، این تماماً در مورد طرفداران است. این در مورد معرفی کردن محصولاتی به دنیا است که باعث لذت بردن مردم می‌شوند، پس هر چقدر آنها بیشتر باشند شادی نیز بیشتر خواهد شد.

بازی Titanfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نکته‌ی به اندازه‌ی کافی غافلگیر کننده این است که الکترونیک آرتز این بازی را تقریباً همزمان باBattlefiled 1 عرضه خواهد کرد که از نظر برخی‌ها ممکن است برای سری Titanfall خیلی مناسب نباشد.

نظر شما در خصوص دلایل زمپلا و زمان عرضه‌ی Titanfall 2 چیست؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده