نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸

بازی Titanfall 2 از سرورهای اختصاصی شرکت مولتی پلی استفاده خواهد کرد

استودیوی ریسپاون (Respawn) از خدمات شرکت مولتی‌پلی (Multiplay)، یک ارائه دهنده‌ی مطرح سرور‌، برای وسعت دادن به زیرساخت‌های آنلاین Titanfall 2 استفاده کرده است.

بازی Titanfall به عنوان یک مزیت اضافی از مایکروسافت آژور (Microsoft Azure) برای ارائه‌ی سرور‌های اختصاصی در سرتاسر دنیا و تمام پلتفرم‌ها استفاده کرده بود. این کار برای اکثریت گیمرها تجربه‌ای عالی را فراهم کرده بود. بازی بیشتر گیمرهایی را که در محل زندگیشان سرورهای آژور وجود داشت به صورت خودکار به سرور متصل می‌کرد. اما به دلیل عدم حضور سرورهای آژور در برخی مناطق بازی در یکسری از کشورها، از جمله آفریقای جنوبی، عرضه نشد.

اما استودیوی ریسپاون قصد دارد بر گستره‌ی سرورهایش برای Titanfall 2 بیافزاید و به همین دلیل آنها شراکت خودشان با شرکت مولتی‌پلی را اعلام کردند. بسیاری از افرادی که روی پی‌سی بازی می‌کنند قطعاً با این نام آشنایی دارند، چرا که آنها سهم قابل توجهی از بازار ارائه دهندگان سرور بازی‌ها در انگلستان و سرتاسر جهان را در اختیار دارند.

این به Titanfall 2 اجازه می‌دهد تا با استفاده از تکنولوژی انتشار-ابری مولتی‌پلی در سرتاسر دنیا به چندین سرور دسترسی داشته باشد. پلتفرم مولتی‌پلی «با شبکه جهانی تأمین کنندگان سرورهای اختصاصی و همچنین تأمین کنندگان بزرگ سرورها مانند پلتفرم گوگل کامپیوت (Google Compute Platform)، مایکروسافت آژور و سرویس‌های وب آمازون (Amazon Web Services) ادغام شده است.» جان شیرینگ، برنامه نویس ارشد ریسپاون، در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی ویدیویی در این مورد گفته است:

|

عرضه‌ی Titanfall 2 بزرگتر و بهتر از بازی قبلی خواهد بود و مساله‌ای که واقعاً برای ما اهمیت دارد این است که بازی واقعاً کار می‌کند.

ما می‌خواستیم اطمینان پیدا کنیم که مقیاس پذیری و اعتبار بسیار زیادی داریم، بنابراین ما با مولتی‌پلی شریک شدیم چرا که آنها تخصص زیادی در میزبانی از سرورهای بازی و ارائه محصولی بسیار هوشمندانه برای مقیاس‌دهی خودکار در اختیار دارند. این به ما اجازه خواهد داد تا از محیط‌های متفاوت سرویس‌های ابری دور باشیم و بیشتر روی ساخت بازی تمرکز کنیم.

ما از نزدیک با مولتی‌پلی همکاری داشتیم تا اطمینان حاصل کنیم تمام مناطقی که بازی در آنها فروش خواهد رفت از چندین تأمین کننده سرور ابری و همچنین سرورهای بر متال (Bare Metal) برخوردار هستند.

Titanfall 2 برای عرضه در ۲۸ اکتبر (۷ آبان) روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه ریزی شده است. تست فنی پیش رو که هنوز تاریخی برای آن در نظر گرفته نشده است، بدون شک می‌تواند برای بررسی این تکنولوژی جدید مناسب باشد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده