نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

آخرین آپدیت بازی Destiny برای ایکس باکس 360 و پلی‌ استیشن 3 امروز عرضه می‌شود

استودیو بانجی، سازنده بازی محبوب Destiny در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آخرین بروزرسانی کنسول‌های نسل هفتمی ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 با شماره ۲.۳.۱۰ امروز منتشر خواهد شد. 

استودیو بانجی با انتشار بیانیه‌ای در بلاگ رسمی خود اعلام کرد که با عرضه بروزرسانی ۲.۳.۱.۰ برای بازی Destiny روی کنسول‌های نسل هفتمی ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3، این بازی دیگر برای پلتفرم‌های ذکر شده پشتیبانی نخواهد شد. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

قبل از انتشار بسته الحاقی Rise of Iron در ۲۰ سپتامبر، ایراداتی در Destiny وجود دارد که ما سعی در رفع آن‌ها داشتیم. این بروزرسانی آخرین مورد از بروزرسانی‌های زمان‌بندی شده برای کنسول‌های افسانه‌ای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 خواهد بود. البته بروزرسانی‌های اضطراری و رفع ایرادهای ناشی از غیرقابل بازی بودن شامل این موضوع نمی‌شوند.

البته این موضوع درست زمان معرفی بسته الحاقی Rise of Iron اعلام شد. زمانی که بانجی پس از معرفی بازی اعلام کرد که Rise of Iron فقط روی کنسول‌های نسل هشتمی عرضه خواهد شد و همان موقع بود که سرنوشت کنسول‌های نسل هفتمی مورد سوال مخاطبان این کنسول‌ها شد. 

مدت زمان کوتاهی بعد از این موضوع، بانجی یک طرح برای پشتیبانی از بازی روی کنسول‌های نسل هفتمی ارائه کرد که زمان آن به آگوست ۲۰۱۶ اشاره داشت. البته این برزورسانی دسترسی کاربران این کنسول‌ها به رویدادهای اجتماعی مانند Festival of Lost، Crismon Days یا Sparrow Racing را محدود خواهد کرد. این محدودیت شامل Trials of Osiris و Iron Banner هم خواهد شد. 

آیا شما همچنان در حال تجربه Destiny روی کنسول‌های افسانه‌ای نسل هفتمی هستید؟ آیا این موضوع باعث خواهد شد تا برای تجربه بازی به خریداری پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان بپردازید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده