نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰

بهبودهای انجام شده در بسته‌ بروزرسانی روز اول بازی Evolve

اگر فردا بازی Evolve را تهیه کردید این موضوع را بدانید که برای بهبود عملکرد بازی باید بسته بروزرسانی روز اول این بازی با حجم ۳ گیگابایت را دانلود کنید. در ادامه می‌توانید بهبود‌های صورت گرفته در این بسته بروزرسانی را مطالعه کنید. با زومجی همراه باشید.
هدف این بسته بروزرسانی بهبود کلی عملکرد بازی و متعادل کردن آن است. استودیو تِرتِل‌راک تغییرات کلی بازی را این‌گونه بیان کرده است:

ایجاد توازن در بازی

این بسته بروزرسانی هر دو گروه بازی یعنی شکارچی (Hunter) و هیولا (Monster) را کاملا متوازن می‌کند. ما تمام چیز‌هایی که مشاهده کردیم را یادداشت کردیم و خیلی مطالب را از نسخه آزمایشی بازی و  بازخوردهای آن یاد گرفتیم.

بهبود مدت بارگذاری بازی 

همانطور که ما تمام تلاش خود را در ساخت بازی به بهترین حالت و امکان ارائه  تجربه‌ی برتر به بازیکنان انجام دادیم، به موازات آن نیز روی بهبود و بهینه‌سازی مدت بارگذاری بازی نیز کار کردیم. این بسته بروزرسانی مدت زمان بارگذاری بازی را بهبود بخشیده و زمان پیدا کردن بازی‌های مناسب چندنفره را کاهش می‌دهد.

رفع باگ‌های کلی بازی

در خلال نسخه‌های آزمایشی و اولیه بازی، از شما خواستیم تا ما را در یافتن باگ‌ها و اشکالات ریز و درشت بازی کمک کنید. ما این باگ‌ها را به کمک شما پیدا کردیم و با این بسته بروزرسانی این باگ‌ها را برطرف کردیم تا مخاطبان این بازی تجربه‌ای بی‌نقص داشته باشند.

پوسته‌های (Skin) جدید 

در طول نسخه آزمایشی بازی از طرفداران خواستیم تا نظر خود را راجع به پوسته‌ها و ظاهر هر دو گروه بازی به ما اعلام کنند. حالا مفتخریم که اعلام کنیم تمام بازیکنان Evolve می‌توانند با نصب بسته بروزرسانی روز اول این پوسته‌ها را دریافت کنند.

اتصال به اپلیکشن Evolve Hunter Quests 

چند روز پیش در زومجی اپلیکشن Evolve Hunter Quests را معرفی کردیم. یک بازی رایگان که برای آیفون، آیپد، دستگاه‌های اندرویدی و محصولات ویندوز فون منتشر شد که در آن می‌توانید با متصل کردن اشیا شبیه به هم در تصویر به هیولاها حمله کنید و از میزان سلامتی آن‌ها بکاهید. با انجام بازی و موفقیت در آن، امتیازاتی با نام Mastery Points بدست می‌آورید و می‌توانید آن‌ها را در بازی اصلی Evolve، به Mastery Boosts تبدیل کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. حالا این اپلیکشن برای اتصال به بازی اصلی نیازمند نصب بسته بروزرسانی روز اول است. Evolve فردا ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰ فوریه ۲۰۱۵) برای پلتفرم‌های ویندوز، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. نظر شما راجع به این بازی و اپیدمی بسته‌های بروزرسانی روز اول در نسل هشتم چیست؟ دیدگاه‌های خود را زومجی در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده