نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

حراج تابستانه بخش چند نفره Uncharted 4 آغاز شد

وب‌سایت پلی‌استیشن بلاگ اعلام کرد که حراج بخش چند نفره بازی Uncharted 4: A Thief's End آغاز شده است و بازیکنان می‌توانند آیتم‌های درون بازی را با تخفیفات ویژه‌ای خریداری کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که اولین بسته الحاقی بخش چند نفره بازی Uncharted 4 منتشر شد که شامل یک نقشه، اسلحه‌ها، بوسترها و موارد جدید دیگری بود. حال کمپانی ناتی‌داگ برای اینکه بازیکنان را بیشتر ترغیب کند که بخش چند نفره بازی آنچارتد ۴ را تجربه کنند، روز گذشته اعلام کرد که از تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۶ (۳۰ تیر ۱۳۹۵) به مدت ۴ هفته، حراج تابستانه بخش چند نفره بازی Uncharted 4 آغاز شده است. این حراج ۱۷ آگوست (۲۷ مرداد) به اتمام می‌رسد.

در مدت زمان این حراج، بازیکنان می‌توانند با امتیازهای آنچارتد، آیتم‌های مختلف را با ۲۵ تا ۴۰ درصد تهیه کنند. این ایتم‌ها شامل شخصیت کلویی، پوسته‌ها و آیتم‌های مختلف گیم‌پلی می‌شوند.  علاوه بر این باندل‌های بازی نیز با تخفیف ارائه می‌شوند.

بازیکنان می‌توانند امتیازهای آنچارتد را از طریق فروشگاه داخلی بازی یا فروشگاه پلی‌استیشن خریداری کنند. امتیازهای آنچارتد در بسته‌های مختلف ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تایی ارائه می‌شوند و بسته‌های بزرگ‌تر امتیازات اضافه بیشتری به خریدار می‌دهند.

در انتهای اعلام این خبر در وبلاگ پلی‌استیشن، اعلام شد که ناتی‌داگ قصد دارد امسال و سال آینده، محتوای بیشتری را برای بخش چند نفره بازی منتشر کند.

منبع: Playstation Blog


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده