نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸

مسابقات EVO سرانجام به ژاپن می‌آید

دست‌اندرکاران سری مسابقات EVO قصد دارند در آینده این رویداد را در کشور ژاپن هم برگزار کنند. جزئیات این برنامه طی نمایشگاه گیم توکیو (2016 Tokyo Game Show) اعلام خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

مسابقات EVO قرار است در آینده به کشور ژاپن هم راه پیدا کند؛ مارک خولیو (Mark Julio)، مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار EVO، این خبر را طی رویداد EVO 2016 و در شرایطی اعلام کرد که یوشینوری اونو و کاتسوهیرو هارادا، تهیه‌کنندگان سری بازی‌های Street Fighter و Tekken، او را همراهی می‌کردند. بنابراین انتظار می‌رود که آخرین نسخه‌های این دو بازی مبارزه‌ای کپکام و باندای نامکو در رویداد موردنظر حضور داشته باشند.

دست‌اندرکاران EVO در سال ۲۰۱۰ گفته بودند که می‌خواهند این مسابقات به ژاپن هم راه پیدا کند. نسخه‌ی ژاپنی رویداد فوق Evo vs. Godsgarden نامیده شده بود و قرار بود در ماه مه ۲۰۱۱ (اردیبهشت ۹۰) برگزار شود؛ اما زمین‌لرزه و تسونامی سال ۲۰۱۱ توهوکو باعث شد تا «EVO ژاپن» به زمان دیگری موکول شود.

جزئیات مسابقات EVO ژاپن قرار است در نمایشگاه بازی توکیو 2016 به اطلاع علاقه‌مندان برسد. این نمایشگاه در روزهای ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر (۲۵ تا ۲۸ شهریورماه) برگزار خواهد شد.

مسابقات EVO یا Evolution Championship Series رویدادی سالانه در حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیک (eSports) است که بر روی بازی‌های مبارزه‌ای تمرکز دارد. این رویداد کارش را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده است.

منابع: Destructoid / Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده