نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تریلر زمان عرضه بازی Ghostbusters منتشر شد

شرکت اکتیویژن (Activision) تریلر زمان عرضه‌ی Ghostbusters، جدیدترین بازی فایرفورج گیمز (FireForge Games)، را عرضه کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت اکتیویژن از تریلر زمان عرضه‌ی بازی Ghostbusters، که هم اکنون برای تهیه روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است، رونمایی کرد. می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید. این بازی که دارای حالت Co-Op چهار نفره است، پس از اتفاقات فیلم پیش رو رخ خواهد داد و در آن گیمرها گروه‌های جدیدی از شکارچیان روح را تشکیل خواهند داد. گیمرها قادر خواهند بود شخصیت خودشان را از بین کاراکترهای مذکر و مؤنث انتخاب کنند و برای امن نگه داشتن شهر نیویورک با یکدیگر همکاری کنند.

شما می‌توانید به عنوان شکارچیان روح در کنار دوستان خودتان و در حالت Co-Op محلی ۲-۴ نفره  به انجام بازی بپردازید و در زمان درگیری سلاح‌های خودتان را به صورت پویا تغییر دهید و از قابلیت‌های منحصر به فرد هر یک از کاراکترها استفاده کنید؛ یا با شخصیت‌های جدید و کلاسیک Ghostbusters از جمله اسلیمر، گرترود الدریج، اسپارکی و غیره به رقابت بپردازید.

|

در فیلم جدید Ghostbusters، کریستن ویگ و ملیسا مک‌کارتی به ترتیب در نقش دو دانشمند با نام‌های ارین گیلبرت و ابی یاتس به ایفای نقش خواهند پرداخت. گیلبرت یک فیزیکدان تجربی است در حالی که یاتس، دوست نزدیک گیلبرت، یک متخصص در امور ماورالطبیعه است. همچنانکه آمار مشاهده‌ی ارواح بیشتر می‌شود آنها به جیلیان هالتزمن، با بازی کیت مک‌کینون، ملحق می‌شوند؛ یک مهندس هسته‌ای که بر سرعت ساخت تکنولوژی‌های تیم می‌افزاید. پتی تولان، با بازی لزلی جونز، نیز شخصیت همه کاره‌ایی است که در نهایت نقشی تأثیر گذار را در یک درگیری فراطبیعی ایفا می‌کند.

پائول فیگ مسئولیت کارگردانی و تهیه‌ی فیلمنامه‌ی Ghostbusters را با همکاری کتی دیپالد، دیگر نویسنده‌ی فیلمنامه، به عهده داشته است.

منبع: Coming Soon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده