// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

بازی ترسناک Dear Charlotte با الهام از Amnesia و SOMA معرفی شد

Method to Madness، استدیو بازی سازی هندی، قصد دارد با عرضه بازی Dear Charlotte که یک بازی ترسناک است یاد و خاطراتمان از دوبازی Amnesia و SOMA را زنده کند. با زومجی همراه باشید.

بازی Dear Charlotte یک بازی سریالی در سبک ترس و بقا است که توسط Method to Madness، استودیو بازیسازی هندی، در حال توسعه است. داستان بازی در یک تاسیسات تحقیقات پزشکی اتفاق می‌افتد. شما در این تاسیسات گیر افتاده‌اید و می‌بایست فرار کنید. در این میان یک محقق دانشمند به‌نام دکتر کرملین به شما دارویی را تجویز می‌کند تا بتوانید از این محل فرار کنید ولی متاسفانه می‌فهمید که باعث و بانی تمامی این مشکلات و گرفتاری‌ها دکتر کرملین بوده است. آیا وی شخصیت قابل اعتمادی است؟ مخصوصا الان که همچین موجودی از شما خلق کرده؟ شاید این صدا و توهم ذهن شما است که احساس امنیت می‌کنید؟ شاید ترکیب این طلسم‌ها مجازاتی است برای شما ؟

در این بازی احتیاط مهم‌ترین شرط است. همچنین در طول بازی شاهد استفاده‌های کثیف و نادرست از علم و تحقیقات علمی هستید. طی عکسی که از بازی منتشر شده و آن را در اول متن مشاهده می‌کنید، بازی دارای یک سری موجودات جهش یافته نیز است. هنوز مشخص نیست که آیا می‌توان بازی را به صورت مخفی کاری انجام داد یا اینکه با یک بازی تماما اکشن روبرو خواهیم بود.

هنوز یک سری ابهامات در مورد بازی موجود است. اینکه تاریخ عرضه بازی چه زمانی است یا اینکه چند قسمت برای بازی در نظر گرفته شده است. همچنین المان‌های بکار گرفته شده در بازی نیز مشخص نیست (تنها مورد مشخص این است که دوربین بازی به صورت اول شخص است). جوئل زکریا، طراح بخش روایت داستانی بازی، اعلام کرده که برای خلق یک داستان ناب برای Dear Charlotte از یک سری بازی دیوانه کننده‌ای الهام گرفته است. با توجه به این صحبت‌ها می‌توان حدسیاتی در مورد بازی‌های بکار گرفته شده زد. از طرفی تیم سازنده اطمینان خاطر کرده که از افسانه‌های قومی و تاریخی هند در این بازی استفاده نشده است.

هنوز قیمت قسمت اول این بازی مشخص نیست. بازی در تاریخ نامعلومی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Onlysp


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده