نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۳

بازی Final Fantasy XV دارای جلدی با دو طرح مختلف است

به‌گفته‌ی کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، بازی Final Fantasy 15 دارای دو طرح جلد کاملاً متفاوت است که خریداران بازی می‌توانند از میان آن‌ها تصویر دلخواه‌شان را انتخاب کنند. با زومجی همراه باشید.

اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر Final Fantasy XV، اخیراً از طرح جلد نسخه‌ی آمریکای این بازی رونمایی کرده بود. اکنون این کمپانی اعلام کرده که جلد Final Fantasy 15 به شکل «دو رو» طراحی شده است. با این حساب، خریداران بازی می‌توانند بنا به سلیقه‌ی خودشان یکی از دو تصویر موجود را برای قاب آن انتخاب کنند.

طرح روی جلد نسخه آمریکای بازی Final Fantasy XV طرح جلد نسخه‌ی آمریکای بازی

یک روی جلد بازی، همان تصویری است که چند روز پیش دیدیم؛ تصویری که شخصیت‌های اصلی بازی و آماده شدن‌شان برای مبارزه را به نمایش می‌کشد. در آن‌سو، روی دیگر جلد طراحی ساده‌ای دارد که نام و نشان بازی به‌همراه یک طرح هنری (با سبک و سیاق آشنای فاینال فانتزی) و پس‌زمینه‌ای مشکلی‌رنگ روی آن جا خوش کرده است.

طرح جلد دوم بازی Final Fantasy XV طرح جلد دوم Final Fantasy XV

وجود جلد دو رو برای Final Fantasy XV موضوعی است که پیش‌تر در شایعات به آن اشاره شده بود. در این میان، یک طرح جلد دیگر هم برای بازی در نظر گرفته شده است؛ طرحی که توسط یوشیتاکا آمانو، هنرمند مطرح سری فاینال فانتزی، خلق شده و زینت‌بخش نسخه‌ی Deluxe Edition شده است.

نسخه دیلوکس نسخه Deluxe بازی

در آن‌سو طرح جلد فاینال فانتزی 15 در کشور ژاپن کاملاً با نسخه‌ی غربی متفاوت است. این طرح، نشان بازی را همراه با شخصیت‌های آن درحالی به تصویر کشیده که آن‌ها سواره و پیاده در طول جاده‌ای به پیش می‌روند.

طرح جلد نسخه ژاپنی بازی Final Fantasy XV طرح جلد Final Fantasy XV در ژاپن

بازی Final Fantasy XV قرار است در ۹ مهرماه (۳۰ سپتامبر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده