// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

تماشا کنید‌: بسته الحاقی بزرگ Apex بازی Arma 3 منتشر شد

طبق وعده گذشته، بسته‌الحاقی گسترده Apex با قیمتی معادل ۲۵ پوند برای دارندگان Arma 3 منتشر شد. در صورتی که این بازی را تا الان خریداری نکرده‌اید، قادر به دریافت بازی به همراه بسته‌الحاقی با قیمت ۴۵ پوند خواهید بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بسته الحاقی Apex در نهایت با انتشار یک ویدیو برای بازی Arma 3 منتشر شد. در این بسته‌الحاقی نخستین بار به مناطق  اقیانوس آرام جنوبی قدم می‌گذاریم. مجمع الجزایری با وسعت ۱۰۰ کیلومتر مربع، سازه‌های کلبه‌ای و حتی آتشفشانی رعب‌آور از جمله مواردی هستند که Apex به بازی Arma 3 اضافه می‌کند.

علاوه بر این، وجود جناح جدید نیروها، ۱۳ سلاح جدید، ۱۰ وسیله نقلیه تازه شامل یک هواپیمای ملخ‌دار و همچنین کمپین چهار نفره Co-op کاملا جدید از سایر ویژگی‌های این بسته‌الحاقی هستند.

در کنار ویژگی‌های معرفی شده، Apex محتوای جدیدی را نیز برای علاقمندان به ساخت ماد، یکی از مهمترین دلایل ماندگاری محبوبیت Arma، ارائه می‌دهد. با استفاده از این محتوا یک سناریوی جدید برای حالت چندنفره با سبکی مشابه Zeus Game Master به بازی افزوده می‌شود.

توسعه‌ی بسته‌الحاقی Arma 3 Apex طبق گفته بوهمیا اینتراکتیو (Bohemia Interactive)، توسعه‌دهنده بازی- در حدود ۲ سال زمان برده است. در مجموع ظاهرا توسعه‌دهندگان قصد دارند تا با استفاده از Apex باری دیگر بازیکنان را برای پیوستن به Arma 3‌ ترغیب کنند. در ویدیوی انتشار Apex می‌توانید نگاهی گذرا به ویژگی‌های بسته‌الحاقی جدید بی‌اندازید:

|

بوهمیا اینتراکتیو، توسعه‌دهنده بازی Arma 3 در جریان E3 2016 ویدیوی تبلیغاتی زیبایی را نیز منتشر کرده بود که تماشای آن خالی از لطف نیست:

|

بازی جهان باز، ARMA III نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۳ برای رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد.

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده