نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴

تماشا کنید: قهرمان جدید بازی Overwatch با نام «آنا» معرفی شد

کمپانی بلیزارد رسما قهرمان جدید بازی Overwatch را معرفی کرد که یک هیرو پشتیبان است و می‌تواند از فواصل دور با اسلحه تیک تیرانداز خود به دشمنان آسیب رسانده و نیرو‌های خودی را درمان کند. با زومجی همراه باشید.

در چند وقت اخیر سرنخ‌هایی از قهرمان جدید بازی Overwatch توسط کمپانی Blizzard ارائه شده بود و حال این کمپانی رسما هیروی جدید بازی را معرفی کرده است. در حالی که پیش‌بینی می‌شد این شخصت سامبرا نام داشته باشد، ولی این اتفاق رخ نداد و شخصیت جدید «آنا» نام دارد. با اینکه اسم این قهرمان مطابق پیش‌بینی‌ها نبود، ولی خصوصیات وی کمابیش همانی است که انتظار می‌رفت.

آنا که مادر یکی دیگر از قهرمانان بازی با نام «فرح» است، از یک اسلحه اسنایپر استفاده می‌کند و می‌تواند از فواصل دور با کمک سلاح و توانایی‌های دیگر خود، نیرو‌های خودی را درمان کرده و به نیرو‌های دشمن آسیب برساند. در صورتی که با اسلحه آنا به نیرو‌های خودی شلیک کنید، سطح سلامتی آن‌ها افزایش خواهد یافت و در صورتی که به نیرو‌های دشمن شلیک کنید، شاهد آسیب دیدن آن‌ها خواهید بود. همچنین یکی از توانایی‌های این شخصیت، استفاده از گلوله‌های خواب‌آور است که در صورت اصابت به دشمن، باعث بی‌هوش شدن وی خواهد شد.

آنا با اینکه یک قهرمان تک‌تیرانداز است، ولی در نبردهای نزدیک هم توانایی‌های خاص خود را دارد. وی می‌تواند از نارنجک بیوتیکی خود استفاده کند که دقیقا مثل سلاحش، به دشمنان آسیب می‌زند و سلامتی نیرو‌های خودی را افزایش می‌دهد. همچنین تمامی دشمنانی که در نزدیکی انفجار این نارنجک باشند، برای مدت زمان محدودی نمی‌توانند از هیچ توانایی Healing (بازیابی سلامت) استفاده کنند. در عوض نیرو‌های خودی اگر از توانایی‌های Healing استفاده کنند، بیش از حد معمول شاهد بازیابی سلامتی‌شان خواهند بود.

توانایی نهایی یا Ultimate آنا هم بسیار جالب است و باعث می‌شود تا یکی از هم‌تیمی‌ها به یک اَبَر سرباز تبدیل شود و برای مدت زمان محدودی، قدرت آسیب‌رسانی، سطح سلامتی و سرعت بیشتری داشته باشد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این قهرمان را تماشا کنید:

|

شخصیت آنا در حال حاضر بر روی حالت تست عمومی (Public Test Realm) قابل بازی است. برای اینکه بتوانید بازی با این شخصیت را تجربه کنید، باید نسخه پی‌سی بازی را داشته باشد و سپس در نرم‌افزار Battle.net و در قسمت انتخاب Region، گزینه «PTR: Overwatch» را انتخاب کنید. سپس باید منتظر نصب شدن فایل‌های مربوط به حالت تست عمومی بمانید و پس از آن می‌توانید با شخصیت آنا بازی کنید. در ادامه هم می‌توانید ۵ دقیقه از گیم‌پلی این شخصیت را تماشا کنید:

|

همچنین طبق اعلام بلیزارد، برای این شخصیت هم پوشش‌های مختلفی وجود خواهد داشت که می‌توانید از طریق جعبه‌های لوت آن‌ها را پیدا کرده و ظاهر شخصیت خود را عوض کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده