// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۶

عکس های جدید بازی Conan Exiles سلاح های جنگی متنوعی را نشان می دهند

یکی از بازی‌های جهان بازی که در حال ساخت است، بازی Conan Exiles، محصول استودیو فان‌کام است. در جدیدترین اطلاعات از این بازی، عکس‌هایی از سلاح‌های آن منتشر شده که تنوع خوبی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید و این عکس‌ها را مشاهده کنید.

استودیو Funcom به تازگی عکس‌هایی هنری از جدیدترین بازی جهان باز خود در سبک بقا، یعنی نسخه‌ی اول از سه‌گانه‌ی Conan Exiles، منتشر کرده که سلاح‌های مختلفی را نشان می‌دهند. همچنین بخشی از توضیحات این استودیو را در مورد استفاده از این سلاح‌ها که در حساب فیسبوک آنها منتشر شده، در زیر مشاهده می‌کنید:

زوبین‌ها (Crossbows) سلاح‌های بسیار مناسب و راحتی برای تیرگذاری و پرتاب تیر به سمت دشمنان از فواصل دور هستند. همچنین می‌تواند از آنها به راحتی برای منفجر کردن بشکه‌ها نیز استفاده کرد. نیزه اما کاربرد متفاوتی برای افراد متفاوت‌تر دارد، بطوری که اگر شما دوست دارید به حریفتان ضربه‌ای سریع و ناگهانی وارد کنید و سپس پشت سپر سنگین خود دفاع بگیرید، نیزه برای شما مناسب است. همچنین استفاده‌ی ترکیبی از تبر جنگی و سپری در دست می‌تواند بسیار مهلک و موثر باشد. تبرهای جنگی کوچک‌تر می‌توانند به وسیله‌ی یک دست کنترل شوند و از شمشیر سنگین‌تر و کندتر هستند، اما در عوض ضربه‌ی قوی‌تر و کشنده‌تری بر حریف وارد می‌سازند. همچنین و حقیقتا این تبرها بسیار زیبا و عالی طراحی شده‌اند و کاملا حس نبرد به عنوان یک جنگجوی وایکینگ را به شما منتقل کرده و بسیار مناسب یک بازی Conan هستند. سپرها نیز اگرچه وسیله‌ای دفاعی محسوب می‌شوند، اما می‌توان از آنها برای حمله و پس زدن حریف نیز استفاده کرد. پس از تنه زدن نیز می‌توان ضربه نهایی را با شمشیر خود بر آنان وارد کرد.

تصاویر برخی از سلاح‌های بازی Conan Exiles را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Conan Exiles

بازی Conan Exiles

پیش‌تر در زومجی اولین تریلر گیم‌پلی این بازی و همچنین تصاویری از آن را مشاهده کردید.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده