نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

نقشه کاخ اسپنسر طی یک بروزرسانی به Resident Evil: Umbrella Corps اضافه شد

کاخ اسپنسر، همان عمارتی است که Resident Evil 1 در آن جریان داشت. حال کمپانی کپکام با انتشار یک آپدیت نقشه این عمارت را به Resident Evil: Umbrella Corps اضافه کرده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Capcom چندی پیش بازی Resident Evil: Umbrella Corps را به عنوان یک نسخه فرعی از سری «رزیدنت ایول» و در سبک شوتر چندنفره عرضه کرد که دقیقا مانند نسخه شوتر پیشین این مجموعه یعنی Resident Evil: Operation Raccoon City، نقد‌های منفی و اعتراضات طرفداران را در پی داشت. با این حال این کمپانی سعی می‌کند تا با عرضه آپدیت‌ها و محتویات جدید، افراد بیشتری را جذب بازی ضعیف خود کند. در این راستا اخیرا یک آپدیت رایگان برای بازی منتشر شده که نقشه کاخ اسپنسر از Resident Evil 1 را به آن اضافه می‌کند.

این نقشه عمارتی را که نسخه اول در آن جریان داشت به عنوان یک نقشه قابل بازی به Umbrella Corps اضافه می‌کند و کپکام اعلام کرده که طرفداران قدیمی سری، به لطف شناخت خوبی که از قسمت‌های مختلف این عمارت دارند، شانس بیشتری برای پیروزی در این نقشه خواهند داشت.

با اینکه Umbrella Corps یک بازی ضعیف بود، ولی کپکام چندی پیش جدید‌ترین نسخه از سری اصلی مجموعه ایول یعنی Resident Evil 7 را نیز معرفی کرد که قرار است در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود. البته این نسخه هم تغییراتی اساسی داشته که مهم‌ترین آن‌ها، اول شخص شدن بازی است. همچنین داستان این بازی هم برای اولین بار در کل سری، توسط یک نویسنده غربی نوشته می‌شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده