// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۲

بازی Starbound تا پایان ماه عرضه خواهد شد

پس از انتظارات بسیار بالاخره بازی Starbound در تاریخ ۱ مرداد  از حالت Early Access به نسخه کامل تبدیل خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بعد از انتظارات طولانی مدت برای بازی Starbound، بالاخره وبسایت رسمی بازی تاریخ انتشار نسخه کامل را منتشر کرد. بازی علمی تخیلی سندباکس Starbound در تاریخ ۱ مرداد عرضه خواهد شد.

نسخه 1.0 بازی تغییرات زیادی را بوجود خواهد آورد و یکی از آن‌ها تبدیل بازی از حالت Early Access به نسخه نهایی و کامل خواهد بود. از این پس بازیکنان می‌توانند به داستان کامل بازی و همه‌ی سیارات دسترسی داشته باشند. از این‌رو می‌توانید دنیای بازی را بهتر از قبل بشناسید. به سیارات مختلف سفر کرده و به جست و جو کردن در محیط‌های غنی بازی بپردازید. همچنین مراحل و ماموریت‌های اصلی و فرعی بازی نیز بیشتر از قبل شده‌اند.

در نسخه نهایی بازی شما گزینه‌های بیشتری برای جمع‌آوری کردن گروه خود پیش روی دارید. اگر جز استعمارگران سالم هستید و هدفتان پیشرفت آن منطقه است بهترین کار توسعه قلمرو خودتان است. زیرا با این کار مهاجران زیادی را جذب خود می‌کنید که می‌توانند شما را در مسیری که در پیش دارید همراهی کنند. از دیگر بخش‌های این بازی می‌توان به بهبود میزکار (مشابه با بلوک میزکار در بازی Minecraft)، سیستم مبارزات و سیستم حیوان خانگی اشاره کرد.

با تمام این تغییرات اگر باز حوصله‌اتان سر رفت هیچ نگران نباشید. چاکل فیش، استودیو سازنده Starbound،‌ در حال کار بر روی یک سری بخش‌های اجتماعی و سرورهای اختصاصی برای این بازی‌است. بالاخره Starbound از حالت دسترسی زودرس به یک بازی کامل تبدیل خواهد شد و تیم سازنده قول داده که پس از عرضه رسمی بازی با بروزرسانی‌های متفاوت از بازی خود پشتیبانی خواهد کرد.

طی تخفیفات تابستانه استیم، بازی Stardew Valley، یکی دیگر از بازی‌های نشر شده توسط چاکل فیش توانست تا حدی از Starbound پیشی بگیرد. ولی با این اوصاف و عرضه رسمی بازی Starbound برای رایانه‌های شخصی، لینوکس و مک بنظر می‌رسد بار دیگر شاهد درخشش این بازی خواهیم بود.

منبع: Rockpapershotgun


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده