نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۷

بروس لی همراه دو کاراکتر دیگر به جمع شخصیت‌های بازی Broforce اضافه شد

به مناسبت روز استقلال، سازندگان ‍‍‍Broforce سه شخصیت جدید را به این بازی اضافه کرده‌اند که عبارت‌اند از Dirty Brorry (هری کثیف)، Tank Bro (تنک گرل) و همین‌طور رزمی‌کار افسانه‌ای، بروس لی، که با نام Bro Lee در بازی حضور یافته است. همراه زومجی باشید.

بازی بروفورس جمعی از خاطره‌انگیزترین شخصیت‌های دو دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ میلادی را در خودش جای داده است؛ جمعی که به‌مرور با انتشار بروزرسانی‌های مختلف بزرگ‌تر و کامل‌تر می‌شود. استودیو فری لایوز (Free Lives)، سازنده‌ی Broforce، به مناسبت روز استقلال ایالات متحده اخیراً بروزرسانی دیگری را از طریق فروشگاه استیم منتشر کرده که سه شخصیت جدید را به بازی اضافه می‌کند. این شخصیت‌ها عبارت‌اند از هری کثیف، تنک گرل و بروس لی که با نام‌های Tank Bro ،Dirty Brorry و Bro Lee در بازی حضور پیدا کرده‌اند. اگر بروفورس را تجربه کرده باشید حتماً می‌دانید که نام‌گذاری کاراکترها در این بازی با جایگزینی واژه‌ی Bro در اسامی واقعی آن‌ها انجام می‌شود؛ حرکتی که باعث می‌شود تا عملاً قانون کپی‌رایت در این بازی نقض نشود.

فری لایو علاوه بر معرفی کردن سه شخصیت جدید، نسخه‌ای بروزشده از شخصیت Snake Bro را هم به بروفورس اضافه کرده است. در این میان، صفحه‌ی بارگذاری بروفورس هم تغییراتی داشته و بهینه‌سازی‌هایی هم در بازی انجام شده است؛ ضمن اینکه افکت‌های صوتی تازه‌ای هم به دنیای بازی افزوده شده است.

بازی Broforce هم‌اکنون با تخفیفی ۶۰ درصدی در فروشگاه استیم عرضه می‌شود که قیمت آن را به ۶ دلار رسانده است. این تخفیف تا ۲۱ تیرماه (۱۱ جولای) برقرار خواهد بود.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده