نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

احتمالا در تاریخ ۳۱ تیر از شخصیت جدید بازی Overwatch رونمایی خواهد شد

بر اساس فهرست منتشر شده از جلسات «کمیک کان سن دیگو» (SDCC) استودیوی بلیزارد (Blizzard Entertainment) جلسه‌ای را در ارتباط با چگونگی طراحی جدیدترین شخصیت بازی Overwatch برگزار خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

پیش از این شایعات و سرنخ‌هایی در خصوص عرضه‌ی یک شخصیت جدید برای بازی Overwatch وجود داشت، اما این دیگر یک شایعه نیست. قرار است ۲۱ جولای (۳۱ تیر) از شخصیت جدید Overwatch رونمایی شود. در میان فهرست جلساتی که در کیمک کان سن دیگو برگزار خواهند شد جلسه‌ای با عنوان «پشت صحنه‌ی [ساخت] قهرمان جدید Overwatch» به میزبانی استودیوی بلیزارد نیز به چشم می‌خورد. در بخش توضیحات این جلسه اسامی سخنرانان و جزئیات بیشتری از موضوع گفتگو آمده است:

توسعه دهندگان بازی در بلیزارد، جیمز واو (کارگردان داستان و توسعه‌ی خلاق)، مایکل چو (طراح ارشد، Overwatch) و آرنولد تسانگ (دستیار کارگردان هنری، Overwatch) نگاهی بر پشت صحنه‌ی فرایند خلاقانه‌ی توسعه‌ی هنری، طراحی و داستان جدیدترین قهرمان Overwatch خواهند انداخت.

ممکن است شما هم مانند برخی از ما فکر کنید این نوع جمله بندی به معنی پرداختن این جلسه به آخرین شخصیتی باشد که پیش از عرضه‌ی بازی معرفی شد، نه یک شخصیت واقعاً جدید. اما نگران نباشید، چرا که آخرین رونمایی از شخصیت‌ها برای Overwatch شامل کاراکترهای Mei ،Genji و D.va بود. این بدان معناست که هیچ تک کاراکتر «جدیدی» وجود ندارد که بخواهد موضوع بحث این جلسه باشد.

خب، آیا این شخصیت همان (سامبرا) Sombra با ویژگی پشتیبان-تک تیرانداز است که برای مدت زمان طولانی در شایعات آمده بود؟ تمام نشانه‌ها حکایت از این دارند که این چنین خواهد بود، اما در نهایت باید دو هفته دیگر تا برگزاری این مراسم صبر کنیم. Overwatch هم اکنون روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قابل تهیه است.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده